کد خبر: ۵۰۴۸۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

کوییک در ۴ کلاس به بازار عرضه خواهد شد

کوییک خودرویی است که در۴ کلاس به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو دارای موتور ارتقاء یافته و قابلیت هایی همچون سیستم استارت دکمه ای، فرمان برقی، سیستم ورود به خودرو بدون سوییچ، مجهز به مسیریاب، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، صندلی برقی چندحالته برای راننده است
آفتاب‌‌نیوز :
شواهد نشان می دهد که مصرف کنندگان داخلی بازار خودرو منتظر محصول جدیدی هستند که با استفاده از تکنولوژی و آپشن های روز بتواند پاسخ گوی توقع آن ها باشد و در این میان به نظر می رسد تولید خودروی کوییک توسط سایپا بخشی از نیازهای مصرف کنندگان را تامین کند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، اخبار خودرو با این مقدمه نوشت: چرا کوییک؟ این سئوالی است که ذهن بسیاری از علاقه مندان به صنعت خودرو را مشغول کرده است ولی با توجه به اینکه مصرف کنندگان ایرانی سال هاست که در بازار به دنبال محصول با کیفیت هستند تا پس از پرداخت چند ده میلیون تومان، بی دغدغه از وسیله نقلیه خریداری شده به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و همین امر باعث شد تا خودروسازان داخلی در جهت تامین این خواسته منطقی برای عرضه خودروهای جدید باکیفیت وعده هایی بدهند که با توجه به صحبت های کارشناسان صنعت خودرو می توان تولید محصول کوییک سایپا را مقدمه ای برای انجام این وعده ها دانست چرا که خودروسازان داخلی با اجباری شدن استانداردهای ۸۳ گانه خودرو از دی۹۷ باید بیش از پیش نسبت به تولید محصولات باکیفیت اقدام لازم انجام داده تا تولیدات جدید جایگزین محصولات قدیمی شود.

کوییک سایپا

کارشناسان با توجه به این شرایط معتقدند که شرکت سایپا با استفاده از دانش فنی نسبت به طراحی و تولید محصول جدید کوییک که توسط مهندسین ایرانی انجام شده، می تواند به عنوان یک هدیه ارزنده سایپا به مردم باشد که برای اعتلای نام ایران علاوه بر بازار داخلی در بازار منطقه بدرخشد.

کوییک خودرویی است که در۴ کلاس به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو دارای موتور ارتقاء یافته و قابلیت هایی همچون سیستم استارت دکمه ای، فرمان برقی، سیستم ورود به خودرو بدون سوییچ، مجهز به مسیریاب، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، صندلی برقی چندحالته برای راننده و همچنین دارای استانداردهای آلایندگی یورو۴ است که قابلیت ارتقاء به یورو ۵ را نیز دارد.

کوییک سایپا

کارشناسان می گویند شرکت خودروسازی سایپا در انتخاب نام این محصول بسیار هوشمندانه عمل کرده و از واژه ای خاص استفاده کرده است.

کوییک علاوه بر اینکه نام طایفه ای از ایل کرد ایران است، روستایی از توابع مرکزی شهرستان جاسک در استان هرمزگان، تپه ای مربوط به عصر مس قدیم در شهرستان جوانرود و سایر مناطق دیگر ایران می باشد که با نام ایران زمین گره خورده است.

این هویت اصیل که برای نام خودرو در نظر گرفته شده بر برند این محصول سایپا در بازار خودرو تاثیرگذار خواهد بود.

کوییک خودرویی مناسب برای خانواده هاست و از طرفی با توجه به نما و تغییرات سپر جلو و عقب و نیز اضافه شدن دو روف لاین ( باربند پایه کوتاه) و بچه گلگیرها، ظاهر این خودرو به خودروهای اسپرت نزدیک شده که این مزیت علاوه بر ویژگی های دیگر محصول، کوییک را به شرایط مناسب و موردپسند قشرهای مختلف مشتریان رسانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
کارشناس خودرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
0
0
با سلام
دست مریزاد به جناب آقای دکتر زارعی ( مدیریت محترم وقت مرکز تحقیقات سایپا ) و تیم همراه و مجرب ایشان در طراحی خودروی کوئیک که انصافا" زحمات زیادی را برای این محصول متحمل شدند .خدا قوت آقای دکتر زارعی عزیز و گرامی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین