کد خبر: ۵۰۵۰۶۲
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

پایتخت زمستانی شد/ آغاز فعالیت ادارات استان تهران با ۲ ساعت تاخیر

ادارات دولتی در استان تهران، امروز یکشنبه ۸ بهمن با ۲ ساعت تأخیر شروع به کار خواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
فرماندار تهران از آغاز فعالیت ادارات استان تهران از ساعت 10 صبح امروز (یکشنبه) به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا خبر داد و گفت: انتظار داریم مردم امروز با استفاده از وسائل نقلیه عمومی موجب کاهش ترافیک در شهر شوند.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از ایرنا، « عیسی فرهادی» افزود: در پی هماهنگی استاندار تهران با وزیر کشور، به دلیل مشکلات ترددی که ممکن است امروز در معابر مختلف تهران بوجود آید، همچنین نقل و انتقال کارمندان از کرج به تهران و سایر شهرستان ها و نیز سرمای هوا تمامی ادارات استان تهران فعالیت خود را از ساعت 10 صبح آغاز خواهند کرد.

پیشتر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا و اعلام مرکز هواشناسی استان تهران، تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران در نوبت صبح روز یکشنبه (هشتم بهمن) تعطیل است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در این باره گفت: برای تعطیلی مدارس در نوبت بعدازظهر، صبح امروز (یکشنبه) تصمیم گیری خواهد شد.

همچنین با توجه به بارش شدید برف و کولاک و نیز کاهش دید افقی زیر ۲۰۰ متر تا اطلاع ثانوی تمامی پروازها در فرودگاه های امام خمینی (ره) و مهرآباد تهران لغو شده است. 

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران نیز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به بارش برف و یخبندان تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در نوبت صبح روز یکشنبه (هشتم بهمن ماه) تعطیل است. 

همچنین در پی بارش شدیدبرف، کولاک و نبود ایمنی کافی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از انسداد برخی از راه های مواصلاتی کشور خبر داد.

به گزارش این سازمان محور قزوین - همدان در استان قزوین به علت بارش شدیدبرف و کولاک تا اطلاع بعدی مسدود است.

همچنین محور تهم - چورزق - زنجان در استان زنجان هم به علت بارش برف سنگین و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، محورهای هراز در استان های تهران و مازندران، ساوه - بوئین زهرا در استان مرکزی و آزاد راه قزوین - رشت و محور قدیم رشت - قزوین در استان قزوین هم به علت بارش برف و کولاک تا اطلاع بعدی مسدود است.

محور طارم - زنجان و آزادراه زنجان - قزوین در استان زنجان نیز به علت شدت بارش برف ، کولاک و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

همچنین آزادراه تهران - قم در استان تهران، ساوه - تهران در استان مرکزی و محور کندوان در استان های البرز و مازندران نیز به علت بارش برف شدید تا اطلاع بعدی مسدود می باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین