کد خبر: ۵۰۵۱۷۱
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

اسکان ۱۸۰۰ مسافر در فرودگاه امام

سرپرست روبط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از اسکان بیش از ۱۸۰۰ مسافر در این فرودگاه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی کاشانی حیدری در خصوص آخرین وضعیت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) پس از لغو پروازهای این فرودگاه توضیح داد: در ابتدای بارش برف که از شب گذشته آغاز شد حدود ۳۰ پرواز به دلیل وضعیت جوی آب و هوا  ابطال شد در همین راستا ما مسافران این پروازها را در هتل‌ها و مکان‌های اقامتی خود مانند نمازخانه‌ها اسکان دادیم.

وی در ادامه عنوان کرد: پس از لغو پروازها حدود هزار و ۸۰۰ مسافر را اسکان دادیم و در بین مسافران بیش از ۷۰۰ تخته پتو توزیع کردیم.

مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه کترینگ‌های پروازی، آب معدنی و غذا بین مسافران توزیع کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سطوح پروازی و سطوح دسترسی جاده‌های مواصلاتی فرودگاه امام خمینی (ره) باز است اما سایر خطوط جاده‌های دسترسی مانند اتوبان قم و ساوه  فعلا امکان بازگشایی ندارد.

کاشانی با ابراز اینکه در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی در حال پاسخگویی به مردم هستند، گفت: با توجه به اینکه تعداد مسافران، مستقبلین و مراجعین بیش از ۳ هزار نفر در فرودگاه امام (ره) هستند و بعضا هم دچار استرس‌اند و می‌خواهند جلوی کانترهای پرواز خود بایستند تا در خصوص آخرین وضعیت پروازی خود آگاه باشند به همین جهت ما در کنار کانترها، سالن‌ها و هرجایی که امکان پذیرایی وجود دارد برای مردم موکت به جهت استراحت انداخته‌ایم.

وی از نظارت جدی بر غرف فرودگاه امام (ره) خبر داد و گفت: خوشبختانه ما تا به این لحظه گزارشی از گران فروشی در غرفه ها نداشته ایم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین