کد خبر: ۵۰۵۳۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

پاسخ بازیگر ایرانی درباره شباهت گریمش به جانی دپ +عکس

بازیگر فیلم "بارکد" گفت: من عاشق سینماى اکشن هستم. در همه جاى جهان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ژانر اکشن است، زیرا این سینما جذابیت‌های فراوانی دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
پژمان بازغى بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص حضور خود در جشنواره فیلم فجر گفت: امسال با فیلم آبرومند و جذاب هایلایت در جشنواره فیلم فجر حاضر هستم. این فیلم اثرى بى ادعا، اما با کیفیت است که امیدوارم در جشنواره با بازخورد مناسبى روبرو شود. نقشم در این فیلم دارای پیچیدگی‌های درونی بسیار زیادی است که در بستری بدون اغراق داستان را پیش می‌برد.

وى در مورد عدم حضور فیلم پیشونى سفید ۲ در این دوره از جشنواره فیلم فجر افزود: جای خالی این فیلم امسال به شدت در جشنواره احساس خواهد شد. از نظر من آهوى پیشونى سفید ٢ مى توانست به خوبى تنوع جشنواره را بالا برده و به حال و هواى جشنواره را از یکنواختى ژانر‌ها بیرون آورد.

بازیگر فیلم "بارکد" درباره شباهت ظاهرى خود با جانى دپ در فیلم پیشونى سفید ۲ ادامه داد: واقعیت گریم و شخصیت جانى دپ در فیلم پیشونى سفید ۲ الگوى خوبى براى ما بود و این اتفاق تعمدی بود. البته این شباهت تنها ظاهرى است و در بازى تفاوت هاى زیادى وجود خواهد داشت.

پاسخ بازیگر ایرانی درباره شباهت گریمش به جانی دپ +عکس

وى درباره حضور مداوم خود در جشنواره فیلم فجر اضافه کرد: من به شدت جشنواره فیلم فجر را دوست دارم و در این سال‌ها سعى کرده ام همیشه با فیلمى متفاوت و ژانرى تازه به این جشنواره پا بگذارم. تلاش همیشگی من این بوده که بتوانم اتفاقات تازه‌ای را تجربه کنم و در همین راستا مخاطب را با نقش‌های جدیدی آشنا کنم.

بازیگر فیلم "خانه دیگرى" با اشاره به ظهور نسل جدید سینماگران تاکید کرد: نسل جوان سینماى ایران پرشى بزرگ را تجربه مى کنند. این ارتقا سطح کیفى جوانان را در ابتدا مى توانید در فیلمنامه‌ها ببینید. خوشبختانه در این ماه‌ها فیلمنامه هاى خوبى به من پیشنهاد شده که برخى تا حدى جذاب بودند که من بازى در نقش هاى کوچک آن‌ها را نیز پذیرفته ام.

وى با اشاره تجربه حضور در ادوار مختلف جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: من سال‌ها در جشنواره فیلم فجر حاضر هستم، اما معتقدم که جشنواره از لحاظ کیفى هیچ کمکى به بازیگر و سینما نمى کند. این روز‌ها معضل اصلى سینما فیلمنامه است. ما در حال حاضر امکانات سخت افزارى و همچنین افراد توانایى را در پشت صحنه سینما داریم، اما آنچه مخاطب روى پرده مى بیند و حاصل تلاش جمعی همه در فیلمنامه است.

این بازیگر سینما با اشاره به عدم اکران فیلم اکشن شاخ کرگدن اضافه کرد: فیلم‌های زیادی در چرخه اکران دارم که هنوز رنگ سینما را را به خود ندیده اند و در این بین شاخ کرگدن هم از این دست آثار است. من عاشق سینماى اکشن هستم. در همه جاى جهان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ژانر اکشن است، زیرا این سینما جذابیت‌های فراوانی دارد.

بازغى جمشید هاشم پور شخصیت تکرارنشدنی سینما اکشن ایران دانست و خاطرنشان کرد: ژانر اکشن به تحولات زیادى نیازمند است تا ما بار دیگر بتوانیم به زمان جمشید هاشم پور باز گردیم. واقعیت امر سینماى ایران کمى تنبل شده و همه دوست دارند فیلم هاى راحت و بدون دردسر بسازند و در عوض فروش بالایى هم داشته باشند.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
0
از آقای بازغی انتظار نمی رفت تا این حد خودش رو بی ارزش کنه !!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین