کد خبر: ۵۰۵۴۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰

جزییات تصادف مهدی قائدی در بوشهر/ احضار تمام سرنشینان خودرو به کلانتری

رییس پلیس راه شهرستان بوشهر جزییات تصادف مهدی قائدی بازیکن تیم استقلال تهران را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ کشکولی درباره جزییات تصادف مهدی قائدی مهاجم استقلال تهران گفت: حوالی ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز یک‌مورد حادثه واژگونی خودروی ام‌وی‌ام در بلوار امام‌علی(ع) حدفاصل میدان غدیر تا میدان مطهری شهرستان بوشهر با حضور ۵ سرنشین اطلاع‌ داده می‌شود.

22او ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد براثر واژگونی این خودرو ۵ نفر مجروح می‌شوند که به بیمارستان خیلج فارس منتقل می‌شوند. سه نفر از این افراد شامل یک خانم و دو آقا به‌صورت سرپایی درمان شده و مرخص می‌شوند اما دو نفر از مجروحان که یکی از آنها نیز مهدی قائدی است به‌شدت صدمه دیده‌اند.

رییس پلیس‌راه شهرستان بوشهر با بیان اینکه ۴ نفر از سرنشینان آقا و نفر پنجم نیز خانم بوده، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز قائدی پس از انجام چند عمل جراحی در بخش آی‌سی‌یو بستری و نفر دوم که شاکر نام دارد بنابر برخی اظهارات دچار مرگ مغزی شده است.

سرهنگ کشکولی در پاسخ به این سوال که راننده خودرو چه کسی بوده، گفت: بنابر اظهارات کلانتری پس از بررسی صحنه تصادف راننده آقای قائدی اعلام شده؛ البته این موضوع نیز باید دقیقا بررسی شود و بعد از اظهارات پزشکی قانونی قطعا راننده نیز مشخص خواهد شد.

او با بیان اینکه گواهی‌نامه قائدی رویت نشده، خاطرنشان کرد: این حادثه در دست بررسی است و ما هنوز به نتیجه مشخصی در خصوص اینکه چه کسی راننده این خودرو در زمان حادثه بوده نرسیده‌ایم.

رییس پلیس راه شهرستان بوشهر درباره علت بروز این حادثه گفت: علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه بوده است و با توجه به اینکه افراد به شدت مجروح شده‌ و در بیمارستان بستری هستند نیز تست الکل گرفته نشده است. در حال حاضر نیز تمام هم و غم ما حفظ سلامت این افراد است.

سرهنگ کشکولی تصریح کرد: افرادی که در این حادثه به‌صورت سرپایی درمان شده‌اند نیز برای بررسی پرونده به کلانتری احضار خواهند شد.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
0
لطفا ازشون تست الکل بگیرن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
0
شرکت مدیران خودرو از این "ازمایش اجباری" تصادف ، روسفید در امد .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین