کد خبر: ۵۰۵۷۰۹
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

برد شیرین استقلال مقابل صنعت نفت/صعود شاگردان شفر به فینال

دیدار تیم فوتبال صنعت نفت و استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران با پیروزی آبی پوشان تهرانی به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
 دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران با برتری ۲ بر یک آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

لوسیانو پریرا در دقیقه 61 گل تیم صنعت نفت را به ثمر رساند. پژمان منتظری در دقیقه 8 روی اشتباه سوشا مکانی، گل اول استقلال را به ثمر رساند و گل دوم را هم داریوش شجاعیان در دقیقه 44 روی خروج اشتباه صنعت نفت وارد دروازه صنعت نفت کرد.

ترکیب صنعت نفت آبادان: سوشا مکانی، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، سعید لطفی، مسعود ابراهیم‌زاده، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، کرار جاسم، محمد شادکام (میلاد جهانی - 82)، حسین ساکی (زبیر نیک نفس - 59) و ‌لوسیانو پریرا.

ترکیب استقلال:سید مهدی رحمتی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپارف (فرشید باقری - 61)، داریوش شجاعیان (خسرو حیدری - 90)، بهنام برزای (امید نورافکن - 82) و علی قربانی.

نیمه اول
دقیقه 6: سرور جپاروف شوتی را به سمت دروازه صنعت نفت شلیک کرد که این توپ توسط مکانی راهی کرنر شد.

دقیقه 8: ارسالی که روی دروازه صنعت نفت انجام شده بود، با اشتباه سوشا مکانی در خروج و دفع توپ همراه شد تا توپی که مقابل پای پژمان منتظری افتاده بود، با ضربه این بازیکن به گل تیم استقلال تبدیل شود.

دقیقه 10: لوسیانو پریرا مقابل دروازه استقلال صاحب موقعیت خوبی شد تا کار را به تساوی بکشد، اما منتظری با تکلی از گل خودش و تیمش دفاع کرد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 19: آگوستو سزار، هافبک صنعت نفت آبادان با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 25: تلاش بازیکنان صنعت نفت برای به ثمر رساندن گل نتیجه داد، اما گل آنها در موقعیت آفساید به ثمر رسید تا توسط داور مردود اعلام شود.

دقیقه 36: پریرا با حرکتی انفرادی موقعیت خطرناکی روی دروازه استقلال ایجاد کرد، اما این توپ هم راهی به دروازه سیدمهدی رحمتی نداشت.

دقیقه 39: علیرضا فغانی، داور بازی به امید ابراهیمی کارت زرد نشان داد.

دقیقه 40: موقعیت مناسبی پشت محوطه جریمه استقلال برای صنعت نفتی‌ها ایجاد شد که کرار جاسم نتوانست این ضربه ایستگاهی را در چارچوب دروازه بزند و توپ او به بیرون رفت.

دقیقه 44: داریوش شجاعیان روی اشتباه مدافعان صنعت نفت توانست در موقعیت خوبی قرار بگیرد و با ضربه‌ای آرام توپ را از سوشا مکانی که در خروج دچار اشتباه شد، عبور داد تا گل دوم استقلال به ثمر برسد.

نیمه دوم
دقیقه 59: سعید لطفی در داخل محوطه جریمه استقلال موقعیتی مناسب برای گلزنی داشت که توپ او راهی اوت شد.

دقیقه 61: فشار صنعت نفت برای جبران نتیجه بالاخره با یک ارسال خطرناک روی دروازه استقلال و ضربه سر پریرا نتیجه داد تا دروازه استقلال باز شود.

دقیقه 68: لوسیانو پریرا از صنعت نفت و مجید حسینی و داریوش شجاعیان از استقلال با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقیقه 73: بهنام برزای از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 73: ارسال خطرناک کرار روی دروازه استقلال با ضربه سر پریرا همراه شد که آبی‌پوشان از روی خط دروازه توپ را برگشت دادند. هرچند بازیکنان صنعت نفت معتقد بودند توپ از خط دروازه عبور کرده است.

دقیقه 79: بهنام برزای با شوتی به سمت دروازه صنعت نفت قصد داشت شانس خود را برای گلزنی امتحان کند که توپ او راهی اوت شد.

دقیقه 85: میلاد زکی‌پور به دلیل خطای شدیدی که روی کرار جاسم انجام داد، از فغانی کارت زرد گرفت.

دقیقه 87: پریرا در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داشت که با خطای بازیکنان استقلال متوقف شد و ضربه ایستگاهی به وجود آمده از این خطا را نیز خودش به بیرون زد.

به گزارش مشرق، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی بین تیم‌های استقلال خوزستان و خونه به خونه بابل، 18 اسفندماه برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین