کد خبر: ۵۰۶۳۹۶
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰

واژگونی تندر در بزرگراه شهید لشگری +تصاویر

خودروی سواری تندر با سه نفر سرنشین حین حرکت در بزرگراه شهید لشگری واژگون شد.
آفتاب‌‌نیوز :
ساعت ۱۹:۵۵ شب گذشته واژگونی خودرو در بزرگراه شهید لشگری (مسیر غرب به شرق)، قبل از ورودی تهرانسر به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۰۴ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

عباس قاسمی؛ فرمانده نیرو‌های آتش‌نشانی اعزام شده به محل حادثه درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری تندر با سه نفر سرنشین حین حرکت در مسیر، به علت نامشخصی در وسط بزرگراه واژگون شده بود.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودروی سواری را قطع کردند و پس از رفع نشتی بنزین این وسیله نقلیه، علائم هشداردهنده را در مسیر قرار دادند.

این فرمانده آتش‌نشانی ادامه داد: سرنشینان خودروی سواری (یک مرد بیست و پنج ساله و دو خانم بیست و بیست و پنج ساله) دچار مصدومیت شده و قبل از رسیدن نیرو‌های آتش‌نشانی و با کمک رانندگان خودرو‌های عبوری، از داخل اتاقک این وسیله نقلیه خارج شده بودند.

بنابر اعلام پایگاه؛ آتش‌نشانان پس از تحویل مصدومان به عوامل اورژانس، خودروس سواری را به حالت اولیه بازگرداندند و محل حادثه را برای بررسی علت، تحویل عوامل راهور دادند.


منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین