پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
کد خبر:۵۰۶۷۶۲
۱۴:۴۸
۱۳۹۶/۱۱/۱۶

سوشا مکانی خواستار جدایی از نفت شد

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت آبادان خواستار جدایی از این باشگاه شد.
۱۴:۴۸
۱۳۹۶/۱۱/۱۶
به گزارش آفتاب نیوز،
انتقادات بسیار برخی هواداران به عملکرد سوشا مکانی پس از شکست نفت آبادان در نیمه‌نهایی جام حذفی برابر استقلال تهران، ناراحتی این دروازه‌بان را در بر داشت تا جایی که او  با قراردادن پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از مردم آبادان خداحافظی کرد.

هر چند او در داربی خوزستان برابر فولاد نیز روی نیمکت نفت نشست ولی اکنون جدایی‌اش از جمع طلایی‌پوشان جدی‌تر شده و خواستار فسخ قرارداد خود است.

مکانی دیروز (یک‌شنبه) نیز در تمرین نفت آبادان شرکت نکرد و احتمالا طی یکی دو روز آینده قرارداد او با این باشگاه فسخ می‌شود.
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha