کد خبر: ۵۰۷۴۸۰
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
هاشمی عنوان کرد

هرمزگان با کمبود 600 تخت بیمارستانی

وزبر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این‌که هرمزگان با کمبود 600 تخت بیمارستانی مواجه است، گفت: زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی‌ هرمزگان مناسب با استاندارد ملی نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر «سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی» در آئین افتتاح از 228 پروژه بهداشتی و درمانی در استان هرمزگان، با تبریک ایام‌الله دهه فجر، افزود: امام راحل ارتباطشان با مردم در پائین‌ترین سطوح حفظ شد تا این انقلاب اسلامی رقم بخورد و پیام حق و عدالت خداوند از سوی امام خمینی(ره) جاری شد.

وی اظهار کرد: هر چه با مردم و در کنارشان باشیم و درد مردم را بیشتر و بهتر بشنویم به طور حتم تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران ضمانت بیشتری خواهد داشت.

هاشمی با بیان این‌که امروز افتتاح پروژه‌های هرمزگان مایه خرسندی است، خاطرنشان کرد: اما متأسفانه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی‌ هرمزگان مناسب با استاندارد ملی نیست و در این استان حدود 600 تخت بیمارستانی نسبت به متوسط کشوری عقب‌تر هستیم.

وی با اشاره به رشد چشمگیر هرمزگان نسبت به گذشته و این‌که امروز شاهد پیشرفت و توسعه در همه نقاط هستیم، افزود: زمانی در بندرلنگه آب نبود و یا بشاگرد از امکانات اولیه‌ای چون پوشش مناسب محروم بود. در ادامه خدماتی که از ابتدای انقلاب اسلامی انجام شد امروز شاهد توسعه در همه جوانب هستیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به این‌که جهاد سازندگی اگر ادامه می‌یافت شاهد رفع محرومیت در کشور بودیم، در ادامه اظهار کرد: در مسیر سازندگی با همدلی و وحدت مسئولان در عمل می‌توان خدمات مناسبی ارائه کرد، باید در خدمات‌دهی از خود گذشت و تنها رضایت مردم اولویت و هدف نهایی باشد.

وی ادامه داد: اگر مسئولان خدماتشان را از قول به عمل برسانند شاهد آبادانی و توسعه در سراسر کشور خواهیم بود نه آن‌که هنوز سایه محرومیت را در برخی مناطق مشاهده می‌کنیم که جای بسی تأسف دارد.

هاشمی با بیان این‌که استاندار هرمزگان تلاش‌های فراوانی کرده است و با حمایت نمایندگان هرمزگان در مجلس به طور حتم در آینده هرمزگان چهره پیشرفته‌تری خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: مسیر توسعه از حوزه بهداشت و درمان آغاز می‌شود و اگر این حوزه توسعه و عمران یابد دیگر نیازی نیست شهروند هرمزگانی برای درمان به استانی دیگر سفر کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اولویتش را اتمام بیمارستان 600 تختخوابی بندرعباس و به سرانجام رساندن بیمارستان زنان شریعتی بندرعباس دانست و گفت: در حق دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس ظلم شده و امیدوارم این دانشگاه به‌زودی توسعه یابد.

وی یادآور شد: مجمع خیرین سلامت در هرمزگان فعالیت چشمگیری دارند و باید قدردان حمایت‌هایشان باشیم که به خوبی توانستند کمکی در کنار رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان هرمزگان باشند.

به گزارش ایسنا، در حاشیه این مراسم به‌صورت ویدئو کنفرانس کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای بندرلنگه با برخورداری از 13 پزشک متخصص به بهره‌برداری رسید و از خانواده «مشیر دوانی»، «کوهی»، «بهنامجو» و «پاکوهی» به عنوان خیرین سلامت استان هرمزگان تقدیر شد.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین