کد خبر: ۵۰۷۹۵۸
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
حمید خسروبیگی:

فستیوال موسیقی الکترونیک تهران برگزار می شود/ میزبانی پردیس چارسو

مدیر برگزاری فستیوال موسیقی الکترونیک تهران از برپایی این فستیوال در پردیس سینمایی چارسو از ۱۲ تا ۱۸ اسفند ماه سال جاری خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : حمید خسروبیگی مدیر برگزاری فستیوال موسیقی الکترونیک تهران در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: سال گذشته طی برگزاری جلسه ای با فرزاد طالبی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایده برگزاری فستیوال موسیقی الکترونیک تهران را مطرح کردیم که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شد به همین منظور کار را آغاز کردیم و از همان سال گذشته دنبال مکانی بودیم که بتواند ویژگی های اجراهای مربوط به این فستیوال را دارا باشد که در ابتدا پردیس مگامال و برج آزادی مورد توجه قرار گرفتند اما بعدها تصمیم گرفته شد که این رویداد در نهایت میزبان علاقه مندان موسیقی در پردیس سینمایی چارسو باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه فضای جغرافیایی پردیس چارسو به گونه ای است که هم در محدوده مرکزی شهر قرار دارد و دسترسی طیف زیادی از مخاطبان به آن بهتر از دیگر تالارها است و دیگر اینکه اغلب فروشگاه های عرضه ادوات موسیقی به ویژه موسیقی الکترونیک عمدتا در این مکان تمرکز دارند بنابراین فضای موجود شرایط برگزاری فستیوال را در محیطی که نزدیکی بیشتری با محتوای برنامه دارد، بهتر می کند و امیدوارم در عمل نیز بتوانیم میزبان شایسته ای برای مخاطبان باشیم.

مدیر برگزاری فستیوال موسیقی الکترونیک تهران درباره برخی از جزییات فستیوال گفت: از همان ابتدا که با برخی از هنرمندان و گروه های فعال حوزه موسیقی الکترونیک وارد مذاکره شدیم خوشبختانه استقبال بسیار خوبی را شاهد بودیم اما مشکل اصلی ما در برنامه ریزی فستیوال، وقت و نحوه هماهنگی زمانی با هنرمندان بود که واقعا کار را برای ما سخت کرد اما امروز بسیار خوشحالیم که با حمایت خوب دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی میزبان ۱۴ پروژه موسیقایی از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ اسفندماه سال جاری باشیم که این اجراها در قالب های متفاوت میزبان تماشاگران و علاقه مندان موسیقی الکترونیک خواهند بود.

خسروبیگی در پایان صحبت هایش اظهار کرد: جدول برنامه های فستیوال تقریبا بسته شده و ما طی روزهای آینده نسبت به اطلاع رسانی پروژه ها، معرفی هنرمندان و نحوه بلیت فروشی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. این در حالی است که برنامه ریزی هایی نیز برای برگزاری چند ورک شاپ تخصصی در طول برگزاری فستیوال پیش بینی شده که هنوز قطعی نیست اما تلاش کنیم در کنار این اجراها به تقویت فضای پژوهشی و علمی فستیوال نیز بپردازیم. نکته دیگر اینکه ما برای اجرای هرچه با کیفیت تر پروژه ها، تمهیداتی را نسبت به تجهیز فضای نوری و صوتی سالن انجام دادیم که امیدوارم بتواند رضایت گروه های شرکت کننده و تماشاگران را نیز فراهم کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین