کد خبر: ۵۰۹۱۵۷
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

اولین دیدار استانی مدیر عامل بانک صادرات با افتتاح مدرسه ای در بوشهر

​مدیرعامل بانک صادرات ایران در اولین سفر کاری استانی خود ضمن افتتاح یک مجموعه آموزشی، با حضور در جمع کارکنان بانک صادرات استان بوشهر و ارزیابی ظرفیت های مالی و اقتصادی این استان، بر پیگیری جدی برنامه های کوتاه مدت در کنترل منابع و مصارف شعب و دستیابی به اهداف مورد نظر بانک در هفته های باقی مانده از سال جاری، تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر حجت اله صیدی با حضور در استان بوشهر در مراسم افتتاح مجموعه آموزشی «شهدای بانک صادرات ایران و شهید مقاتلی» در روستای «کری» از توابع شهرستان تنگستان بوشهر که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، فرماندار تنگستان،  مدیر شعب بانک صادرات استان بوشهر و سایر مقامات استان همراه بود، گفت: باید به مقوله آموزش و پرورش نگاه خاص داشته باشیم چرا که رمز بکارگیری منابع و ثروت بحث فرهنگ است. وی با بیان این توصیه به نقل از امیر کبیر که اگر محصول یک ساله می خواهید، گندم بکارید، اگرمحصول ١٠ ساله می خواهید درخت بنشانید و اگر محصول ١٠٠ ساله می خواهید، آموزش و پرورش برقرار کنید، تاکید کرد: ما محصول ١٠٠ ساله را دنبال می کنیم چراکه همه (در آینده)  مسئولیت ها را کنار می گذارند و در نهایت فرزندان این آب و خاک هستند که می مانند و عهده دار وظایف خواهند بود و مملکت به دست آنها سپرده خواهد شد.

دکتر حجت اله صیدی همچنین در این سفر با حضور در جمع کارکنان بانک صادرات بوشهر با اشاره به وجود صنایع مختلف در این استان از جمله پتروشیمی، نیروگاه ها و اماکن نظامی، منابع فکری و انسانی را مهمتر از ثروت های مادی دانست و گفت: بوشهر از نظر استعداد های فکری و منابع شایسته انسانی، کمبود ندارد و اهداف بانک با تلاش های همکاران به ثمر خواهد نشست. مدیر عامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه هر چقدر اقتصاد بزرگتر شود، دامنه رقابت ها نیز گسترده تر می شود، تلاش برای افزایش منابع و کاستن از حجم مطالبات بانک را مورد اشاره قرار داد. 
بازدید از دوشعبه عامری (کد ٤١٣٥ ) و شعبه بوالخیر (کد ١٦١٠) این بانک در شهر بوشهر نیز جزء برنامه بازدید های مدیرعامل بانک صادرات ایران بود که طی این بازدید ها، دستیابی به اهداف و برنامه های کوتاه مدت بانک یادآور شد.

شایان ذکر است، در مراسم  افتتاح از «مجموعه آموزشی شهدای بانک صادرات ایران و شهید مقاتلی »،  دکتر دهدشتی فرماندار شهرستان تنگستان گفت: کار ارزشمند بانک صادرات ایران را ارج می نهیم و از خیرین تشکر ویژه داریم و با توجه به تعدد روستاها دراین منطقه امیدواریم که این اقدامات همچنان ادامه یابد.

دکتر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن تقدیر و تشکر از بانک صادرات ایران، گفت: با ساخت مدارس، شاهد توسعه و ترقی فرهنگ و آموزش در مملکت خواهیم بود. ما نیز قول می دهیم که آنچه در توان داریم برای دانش آموزان انجام دهیم.

گفتنی است، «مجموعه آموزشی شهدای بانک صادرات ایران و شهید مقاتلی»  به همت اتحادیه انجمن های اسلامی کارکنان بانک صادرات ایران و کمک های کارکنان شاغل و بازنشسته شبکه بانک با ٢٤٠٠ متر مربع عرصه و بنا، احداث و توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر تکمیل شد.

منبع: روابط عمومی بانک صادرات ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین