کد خبر: ۵۰۹۲۴۰
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳

اجرای طرح گشت انتظامی مشترک با پلیس راهور/ حفاظت از منافع تاکسی‌داران کرجی

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج، گفت: طرح گشت مشترک انتظامی با همراهی پلیس راهور اجرایی به منظور حفاظت از منافع تاکسیرانان و ممانعت از مسافرگیری خودروهای مسافربر شخصی در روزهای پایانی سال اجرا می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
عزیز صدرنژاد در گفتگو درتشریح  این خبر افزود: طرح گشت مشترک با حضور عوامل پلیس راهور، از جمله اقداماتی است که این سازمان به منظور ارائه خدمات به تاکسیرانان اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر گفت: در روزهای پایانی سال شاهد افزایش سفرهای درون شهری هستیم که فعالیت خودروهای مسافربر شخصی، موجب ایجاد نارضایتی در بین رانندگان تاکسی و کاهش درآمد آن‌ها می‌شود.

صدرنژاد افزود: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با فرماندهی پلیس راهور، در هر یک از خودروهای گشت این سازمان، افسر پلیس راهور مستقر شده و گشت‌های مشترک به منظور جلوگیری از مسافرگیری خودروهای شخصی در محدوده ایستگاه های تاکسی و نقاطی که تجمع مسافر است، صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،این مسئول در پایان گفت: اعمال جریمه، اخذ مدرک و توقیف خودرو، رفتار متقابل با خودروهای شخصی مسافربری است که در محدوده‌ی متعلق به فعالیت تاکسی‌ها، مرتکب تخلف شده و اقدام به مسافرگیری می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین