کد خبر: ۵۰۹۶۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
گزارش وزرای کشور و اطلاعات از ناآرامی‎های منطقه پاسداران به هیات دولت

واکنش رییس‌جمهور به حوادث منطقه پاسداران: خشونت و اهانت را تحمل نمی‌کنیم/ماموریت به دستگاه‌های مسئول برای بررسی ریشه‌های شکل‌گیری اینگونه حوادث

وزرای کشور و اطلاعات از حوادث روزهای اخیر و اغتشاشاتی که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و بسیج شد، به هیئت وزیران گزارش دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
در جلسه امروز هیات دولت به ریاست حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئیس جمهوری، گزارش وزرای کشور و اطلاعات از حوادث روزهای اخیر و اغتشاشاتی که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و بسیج شد، به هیات وزیران ارائه شد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ رییس‌جمهور در این جلسه تاکید کرد: برخوردهای خشونت آمیز و اهانت به پلیس که حافظ نظم و امنیت جامعه است را به هیچ وجه تحمل نمی کنیم.

واکنش رییس‌جمهور به حوادث منطقه پاسداران: خشونت و اهانت را تحمل نمی‌کنیم

وی ضمن احترام به همه عقاید و افکار و پذیرش تنوع های فکری و فرهنگی، رفتارهای خشونت آمیز از طرف هر گروهی را به شدت محکوم کرد.

 رئیس جمهور در ادامه دستگاه های مسئول را با هدف تقویت انسجام و یکپارچگی ملی و افزایش وحدت و همگرایی، به بررسی و کند و کاو در ریشه های شکل گیری اینگونه حوادث مامور کرد.

واکنش رییس‌جمهور به حوادث منطقه پاسداران: خشونت و اهانت را تحمل نمی‌کنیم

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
3
3
باید دید که در شرایط فعلی چه کسانی از ایجاد تنش بین صاحبان عقاید مختلف در داخل ایران بهره می برند و سعی می کنند با جنجال سازی و ایجاد اغتشاش بین گروه های مختلف شکاف ایجاد کنند
باید با افرادی که موجب این ناآرامی ها شدند برخورد شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
5
1
احسنت به رییس جمهور
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین