کد خبر: ۵۱۰۲۵۸
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳

قهوه؛ طعمی تلخ برای مبارزه با افسردگی

نوشیدنی قهوه در ایران در زمان صفویه جای خود را در میان نوشیدنی‌های روزانه ایرانی‌ها باز کرد. این نوشیدنی سیاه و تلخ بسته به منطقه جغرافیایی و طبقه اجتماعی دوستداران خود را داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
بنابر اعلام دوبیس، امروزه نوشیدن انواع قهوه از جمله قهوه فرانسه، اسپرسو، کاپوچینو و قهوه فوری و شیرقهوه طرفداران زیادی پیدا کرده و شرکت‌های زیادی به سمت تولید این محصول رو آورده‌اند.

از فواید قهوه می‌توان به خاصیت نشاط‌بخشی و ضد افسردگی آن اشاره کرد و نوشیدن یک فنجان قهوه در بسیاری از مواقع سردرد را برطرف می‌کند.

از بین تولیدکنندگان این محصول، شرکت صنایع غذایی ایلیاپارس با برند دوبیس در سال ١٣٨٤ به منظور ایجاد سیستم مدرن برای تولید، بسته‌بندی و توزیع  انواع پودر قهوه و کاکائو در بسته‌بندی‌های متنوع برای اولین بار در ایران گامی نو در عرصه تولید این نوع محصولات برداشته است. همچنین محصولات این شرکت تهیه شده از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه وارد شده در کشور از مبدا کشورهای اروپای غربی و توسط خود شرکت هستند. 

این مجموعه اعلام کرد: دوبیس با تولید محصولات متنوع پودری در زمینه قهوه، کافی‌میکس ، هات‌چاکلت، پودر کاکائو، کاپوچینو، پودرهای آبمیوه، انواع مکمل‌های غذایی و رژیمی، انواع ویتامین‌ها و آمینواسیدها، چربی‌سوزها، شیرین‌کننده‌های رژیمی و شکر با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت در خدمت هموطنان است.

دوبیس موفق به اخذ همه ایزوها و استانداردهای بین‌المللی لازم برای انجام امور مدیریتی و تولید مطرح سراسر دنیا شد که از این رو می‌توان به ISO ۹۰۰۱ ، ISO ۲۲۰۰۰ و HACCP اشاره کرد. 

مصرف‌کنندگان می‌توانند محصولات دوبیس را از همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و معتبر کشور تهیه کنند.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین