کد خبر: ۵۱۰۶۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

سرباز کوچولوهای پوتین+تصاویر

«در این مدارس دختران ۱۰ تا ۱۷ ساله چگونگی استفاده از اسلحه، آشپزی، تمیز کردن و مبارزه با تروریست‌ها را یاد می‌گیرند. استفاده از تلفن همراه و آرایش کردن در این مدارس ممنوع است».
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین الملل- روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» تصاویری از آکادمی‌های نظامی تحت نظارت «ولادیمیر پوتین» رییس جمهوری روسیه  را  منتشر کرده است که در آن به دانش‌آموزان دختر روس آموزش استفاده از اسلحه و نارنجک داده می‌شود. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ «سرگئی شوئیگو» وزیر دفاع روسیه نیز خبر از ایجاد مدرسه‌ای برای آموزش نظامی دختران در کریمه منطقه الحاق شده از اوکراین به فدراسیون روسیه را داده است. 

این روزنامه می‌نویسد: «در این مدارس دختران ۱۰ تا ۱۷ ساله چگونگی استفاده از اسلحه، آشپزی، تمیز کردن و مبارزه با تروریست‌ها را یاد می‌گیرند. استفاده از تلفن همراه و آرایش کردن در این مدارس ممنوع است». 

روزنامه «دیلی میل» اشاره می‌کند که این مدارس شباهت زیادی با مدارس جوانان هیتلر در دوران‌ آلمان نازی دارند که کودکان و نوجوانان را از سنین پایین با محیط نظامی و چگونکی استفاده از اسلحه آشنا می‌ساختند. 

این روزنامه اشاره می‌کند که ارتش جوانان پوتین سازمانی جداگانه برای پسران و دختران دارد و از زمان تاسیس آن در مه ۲۰۱۶ میلادی به این سو ۱۹۲.۵۰۰ عضو را جذب کرده است. 

یک دانش‌آموز ۱۲ ساله در مدرسه‌ای که برای این منظور تدارک شده می‌گوید: «می‌خواهم یک افسر فساد اداری شوم. من برای رفتن به سرویس مخفی آموزش می‌بینم». 

گفته می‌شود که ان دختران به عنوان سرباز در ارتش یا جاسوس دستگاه اطلاعاتی روسیه مشغول به کار خواهند شد. 

«دیلی میل» در ادامه می‌افزاید: «در دوران شوروی نیز مدارس نخبگان تاسیس شدند که کودکان یتیم را می‌گرفتند و به آنان آموزش اطلاعاتی می‌دادند پیش از آن به کا گ ب بپیوندند. هدف این بود که افراد تنهایی که وفاداری‌ای به هیچ کس نخواهند داشت جذب سیستم شوند تا تنها وفادار به سرویس امنیتی شوروی باشند».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
بزنید ای آر پی جی زنان
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین