کد خبر: ۵۱۰۹۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
حقوق شهروندی کسانی که قانون را زیر پا گذاشته‌اند نیز باید رعایت شود

واکنش مولاوردی به ضرب و شتم دستگیرشدگان جریان «دختران خیابان انقلاب»؛ پیگیری کردم

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: رعایت قانون و حقوق شهروندی برای کسانی که حتی قانون را زیر پا گذاشته‌اند نیز الزامی است و ضرورت دارد تا ضابطین و پلیس آموزش دیده باشند و این موضوع را از طریق وزیر کشور پیگیری کردم.
آفتاب‌‌نیوز :
شهیندخت مولاوردی در ارتباط با اخباری مبنی بر ضرب و شتم دستگیر شدگان جریان موسوم به «دختران خیابان انقلاب» گفت: رعایت قانون و حقوق شهروندی برای کسانی که حتی قانون را زیر پا گذاشته‌اند نیز الزامی است. ضرورت دارد تا ضابطین و پلیس آموزش دیده باشند و این موضوع را از طریق وزیر کشور پیگیری کردم.

او با اشاره به ضرورت توجه به حقوق اقلیت‌های دینی و تلاش‌هایش برای حل مساله سپنتا نیکنام، گفت: امیدواریم در این پرونده به نتیجه‌ای که همه پیگیر آن هستند، برسیم چون روند طولانی شد شورای عالی استان نیز ورود کرد تا تعیین تکلیف شود .پیگیری‌های ما هم ادامه دارد.

مولاوردی در رابطه با اخباری که سایت مشرق منتشر کرده و بر مبنای آن عنوان شده است اکانت جعلی توییتر که او به مراتب وجود آن را تکذیب کرده توسط خودش کنترل می‌شود گفت: فقط می‌توانم ابراز تاسف کنم که به ذهنشان چنین تحلیلی می‌رسد، این اکانت با استفاده از اسم و عکس من خیلی ها را به اشتباه انداخته است.

او گفت: ما اقدامات قانونی در این رابطه را انجام دادیم و این موضوع را از طریق پلیس فتا در دادگاه پیگیری می کنیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
ضرب و شتم دختران که خواهان پوشش اختیاری اخلاقی هستند . از عوامل خشونت علیه انها خشنود نخواهد بود .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین