کد خبر: ۵۱۱۲۲۰
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

خداداد عزیزی: نبود زیرساخت برای حضور بانوان در ورزشگاه بهانه جویی است/چرا عربستانی‌ها باید در فوتبال امپراطوری داشته باشند ولی فوتبال ما نه

پیشکسوت فوتبال ایران ضمن بیان این که بانوان هم باید در ورزشگاه در کنار آقایان حضور داشته باشند می‌گوید که مسئولان برای حضور نیافتن بانوان در ورزشگاه بهانه جویی می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال ایران در مراسم دیدار خانواده فوتبال با رییس فیفا گفت: چرا عربستانی‌ها باید در فوتبال امپراطوری داشته باشند ولی فوتبال ما با این سابقه چنین قدرتی در اختیار نداشته باشد. به نظر من می‌شود از حضور اینفانتینو در ایران استفاده کرد تا مناقشه با فوتبال عربستان حل و فصل شود.

او در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه هم اظهار کرد: بعضی آقایان مخالف این قضیه هستند. خانم‌ها به راحتی می‌توانند به استادیوم بیایند و این حرف‌هایی که برخی افراد در مورد عدم وجود زیرساخت‌های مناسب حضور بانوان مطرح می‌کنند فقط بهانه جویی است. در استادیوم می‌توانند جایگاه‌های بانوان و آقایان را جدا کنند. همه بازی‌ها هم که ورزشگاه پر نمی‌شود. ورزش هم برای بانوان و هم برای آقایان است. این یک تقسیم عادلانه است و بانوان باید حتما حضور داشته باشند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین