کد خبر: ۵۱۱۶۲۳
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

حمله تند محمد علیزاده به رضا صادقی/ حرف‌هایی زده که اصلا در شان یک خواننده نیست

محمد علیزاده در برنامه «من و شما»، واکنش تندی به صحبت‌های چند ماه گذشته رضا صادقی علیه خودش نشان داد و به انتقاد از او پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز : محمد علیزاده در برنامه «من و شما»، واکنش تندی به صحبت‌های چند ماه گذشته رضا صادقی علیه خودش نشان داد و به انتقاد از او پرداخت.


به گزارش خبرآنلاین، دیروز (جمعه 11 اسفند)، برنامه «من و شما» با اجرای آرش ظلی‌پور که از شبکه شما پخش شد، میزبان محمد علیزاده، خواننده پاپ بود.

ظلی‌پور در آغاز این گفت‌وگو، به مداح بودن این خواننده اشاره کرد که علیزاده در پاسخ گفت: «من از بچگی با ائمه بزرگ شدم و در خانواده‌ای بودم که پدر و مادرم به این مسائل خیلی اهمیت می‌دادند. همیشه دوست داشتم برای ائمه یک کار بخوانم و ترانه‌اش را هم خودم بگویم، ترانه قطعه «خدای احساس» را هم خودم سرودم.»

او البته توضیح داد: «من تا به حال مداحی نکرده‌ام، فقط زمانی که بچه بودم در هیئت محله‌مان نوحه خواندم. اما خیلی خیلی خوشحالم که دوستان مداح از ملودی‌های من استفاده می‌کنند.»

علیزاده در بخش دیگری از این برنامه به انتقاد تند از رضا صادقی پرداخت و گفت: «ایشان صحبت‌هایی را در تلویزیون مطرح کردند و من هم به همین دلیل در تلویزیون این حرف‌ها را می‌گویم، پستی در صفحه اینستاگرام رضا صادقی دیدم که نوشته بود من شیرم و بقیه موش هستند، من به شوخی گرفتم چون می‌دانستم ایشان اصولا به این حیوانات از جمله شیر علاقه دارد. اما بعدا متوجه شدم در پستی حرف‌هایی زدند که اصلا در شآن خواننده‌ای که مردم با عاشقانه‌هایش خاطره ساختند و گریه کردند، نیست. من همینطور که آن حرف‌ها را می‌خواندم اشک می‌ریختم.»

این خواننده ادامه داد: «البته من که او را در دل خودم بخشیدم اما قطعا خدای من و پسر من که در آینده به دنیا خواهد آمد، به‌خاطر اشک‌های من رضا صادقی را نخواهد بخشید. من از کسی کینه نمی‌گیرم چون اگر بگیرم نمی‌توانم برای مردم عاشقانه بخوانم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین