کد خبر: ۵۱۱۹۹۴
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳

مرگ 2 صیاد در بهشهر

مسئول روابط عمومی اورژانس مازندران گفت : 2 برادر صیاد بهشهری که در منطقه 'یعقوب لنگه 'امیرآباد در چادر خوابیده بودند بر اثر روشن کردن گاز پیک نیک دچار خفگی شده و جان خود را از دست دادند .
آفتاب‌‌نیوز :
زکریا اشکپور عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت 13 و 35 دقیقه امروز طی تماس تلفنی با مرکز اورژانس شرق استان، مرگ این 2 برادر اطلاع داده شد که در هنگام حضور عوامل اورژانس ، هر 2 برادر جان خود را از دست داده بودند. 

وی بیان کرد : بر اساس شواهد این 2 برادر که یکی 17 و دیگری 22 سال سن داشته به قصد صید ماهی شب گذشته را در چادر سپری می کنند که به دلیل سرمای هوا اقدام به روشن کردن گاز پیک نیک می نمایند. 

مسئول روابط عمومی اورژانس مازندران علت مرگ این 2 برادر را خفگی بر اثر گاز منوکسید متصاعد از گاز پیک نیک اعلام کرد.

اشکپور همچنین با توجه به فرارسیدن نوروز و حضور مسافران نوروزی در استان ، نسبت به کسانی که اقدام به چادر خوابی می کنند هشدار داد. 

وی افزود: در مواجه با هوای سرد هیچ توجیهی برای چادر خوابی وجود ندارد و توصیه می شود مسافران سرپناه دائمی برای خود تهیه کنند. 

این مسئول همچنین متذکر شد: به هیچ وجه خانواده ها از گاز پیک نیک و یا ذغال برای گرم کردن دمای چادر ها به خصوص در موقع خواب استفاده نکنند. 

اشکپور گفت: مردم همچنین باید از خروج گاز از لوله های بخاری مطمئن شوند و در صورت مواجه با لوله بخاری سرد در صدد عیب یابی ان برآیند. 

استان مازندران بیش از 3 میلیون و 250هزار نفرجمعیت دارد و هر ساله میزبان 20 میلیون مسافر است که بخش قابل توجهی از مسافران در چادرها اقامت می کنند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین