کد خبر: ۵۱۲۲۹
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۸۵ - ۱۱:۰۰

بحث دامنه‌دار تابلوی اصولگرایان

آفتاب‌‌نیوز :

اول فهرست،بعد تابلو
«مجتبی شاکری» مسئول کمیته سیاسی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در این باره به خبرنگار سیاسی آفتاب گفت:«مهم این است که اصولگرایان به دنبال لیست واحد باشند و پیشنهادهای مختلف برای عنوان آنها اولویت چندانی ندارند». 

وی افزود: «ابتدا باید فهرست واحد اصولگرایان نهایی شود و سپس درباره عنوان یا تابلوی آن تصمیم‌گیری شود». 

وی به مانند گذشته بر «در جریان بودن رایزنی‌های مخفی در میان اصولگرایان به منظور دستیابی به یک لیست ائتلافی» تأکید کرده و گفت: «بحث اصلی اصولگرایان، عنوان لیست واحد آنها نیست بلکه نهایی شدن لیست واحد ائتلافی آنها است». 

مسئول کمیته سیاسی جمعیت ایثارگران در پاسخ به این پرسش که «آیا فکر نمی‌کنید ادامه بحث بر روی عنوان لیست واحد اصولگرایان انرژی زیادی را از این جریان می‌گیرد؟»، اظهار داشت: «این عنوان چندان اهمیتی برای اصولگرایان ندارد اما طرف مقابل اهمیت بیشتری به آن می‌دهد». 

شاکری در پاسخ به این پرسش که «در صورت اهمیت نداشتن این بحث، چرا این موضوع تا این حد از سوی اصولگرایان تکرار می‌شود؟»،‌ گفت: «این خبرنگاران هستند که به این موضوع می‌پردازند». 

خبرگان معلوم،شوراها نامعلوم
با این وجود،‌ «مریم بهروزی» عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری هم در واکنشی به سخنان «مهدی چمران»، اظهار داشت: «مجموعه اصولگرایان هنوز عنوانی برای تابلوی خود تعیین نکرده‌اند». 

دبیرکل جامعه زینب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب در عین حال گفت که احتمالا عنوان «ائتلاف بزرگ اصولگرایان» در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرنگان رهبری استفاده شود. اما در مورد انتخابات شوراها هنوز تصمیم گرفته نشده است». 

بهروزی در پاسخ به این پرسش که «آیا امکان دارد اصولگرایان در انتخابات آینده شوراها با همان تابلوی سابق آبادگران وارد عرصه شوند؟»، بیان کرد: «هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین