کد خبر: ۵۱۲۶۵۸
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳

خادم تماس‌های وزارت ورزش را بی‌جواب گذاشت

مدیر کل دفتر برنامه ریزی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خادم تماس های تلفنی معاون قهرمانی و حتی پیامک های او را هم بی جواب گذاشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
علی  رغبتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مطالب مطرح شده در برخی  از رسانه ها درباره حمایت نکردن وزارت ورزش و جوانان از رسول خادم گفت:  استعفای ناگهانی آقای خادم روز چهارشنبه و در جریان سفر استانی وزیر به بندرعباس آنهم از طریق بیانیه سایت فدراسیون به اطلاع عموم از جمله مسئولان وزارت خانه رسید !

مدیر کل دفتر برنامه ریزی معاونت قهرمانی ادامه داد : بعد از استعفای غیر منتظره رسول خادم که تنها دو ماه بود با اکثریت مطلق آرا به عنوان رییس فدراسیون کشتی انتخاب شده بود ، هم آقای سلطانی و هم آقای داورزنی با این استعفا مخالفت کردند و تا همین هم امروز اصرار بر حضور خادم و برنامه ریزی برای موفقت کشتی در بازی های آسیایی و المپیک آینده است.

به گزارش ایسنا، رغبتی گفت: تا آنجایی که من اطلاع دارم خادم تماس های تلفنی معاون قهرمانی و حتی پیامک های او را هم بی جواب گذاشته است و عدم پاسخگویی  خادم  به مسئولان ورزشی ، ما را در وضعیت بلاتکلیفی برای اداره  فدراسیون قرار داده است که امیدوارم بزودی با حضور خادم و اعضای هیات رییسه فدراسیون این مشکل بر طرف شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین