کد خبر: ۵۱۲۹۹۵
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

آسیب سیاست‌های ترامپ به بخش گردشگری آمریکا

کارشناسان و صاحب نظران بخش گردشگری در نشستی بین المللی در برلین اعلام کردند آمریکا نتوانسته است با گسترش و رونق جهانی بخش گردشگری پیش برود.
آفتاب‌‌نیوز :
کارشناسان و صاحب نظران بخش گردشگري در نشستي بين المللي در برلين اعلام کردند آمريکا نتوانسته است با گسترش و رونق جهاني بخش گردشگري پيش برود.

در حالي که دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا معتقد است ممنوعيت سفر اتباع ايران، ليبي و سوريه به اين کشور براي حفاظت از آمريکا در مقابل «ستيزه جويان اسلامگرا» حياتي است، اين ممنوعيت ها نگراني ها از آسيب رسيدن به وجهه آمريکا به عنوان کشوري پذيراي شهروندان ديگر کشورها را افزايش داده است و تازه ترين داده هاي منتشر شده در هفته گذشته هم از کاهش شمارگردشگران ورودي به آمريکا خبر مي دهد.

بر اساس اين داده ها ميزان ورود گردشگران بين المللي به آمريکا در سه ماهه ابتدايي سال 2017 همزمان با حضور ترامپ در مسند قدرت چهار درصد کاهش داشته است. اين درحالي است که طبق اعلام سازمان جهاني گردشگري وابسته به سازمان ملل، در سال 2017 ميزان گردشگري در سطح جهان هفت درصد رشد داشته است. کارشناسان سياست هاي مهاجرتي ترامپ و نرخ تبديل ساير ارزها به دلار آمريکا را علت اين اتفاق مي دانند.
خبرگزاری صدا و سیما 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین