کد خبر: ۵۱۳۰۵۲
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

هاینکس: هیچ‌وقت نگفتم در پایان فصل بازنشست می‌شوم

سرمربی بایرن مونیخ ممکن است در پایان فصل بازنشسته نشود و به کارش در این تیم ادامه دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از نشریه کیکر، بایرن مونیخ در این فصل با هدایت یوپ هاینکس دگرگون شد و توانست نتایج خوبی به دست بیاورد. وقتی او با بایرن مونیخ در سال ۲۰۱۳ توانست سه گانه به دست بیاورد، بازنشستگی خود را از این تیم اعلام کرد و بایرن از آن سال به بعد ۳ سال با هدایت گواردیولا و در ادامه تقریبا یک سال با هدایت آنچلوتی نتوانست در لیگ قهرمانان موفق شود و به همین خاطر بار دیگر این مربی آلمانی با تجربه را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

یوپ هاینکس ۷۲ ساله درباره بازگشت به کار در بایرن مونیخ گفت:‌ من همان‌طور که از قبل گفتم هیچ چیز در بایرن مونیخ مشخص نیست و قرار نیست در پایان فصل بازنشسته شوم. یعنی آن طور که رسانه‌ها گفتند نیست و من هنوز تصمیمی درباره این موضوع نگرفتم که در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا شوم یا خیر. طبق توافقاتی که در ابتدای فصل با سران بایرن مونیخ داشتیم فعلا در این تیم هستم و برنامه‌ای هم برای جدایی از بایرن مونیخ فعلا ندارم. درباره مصاحبه‌ای هم که از به نقل از من در بیلد کار شد باید بگویم که بله من از توخل در این مصاحبه تعریف و تمجید کردم ولی این به این معنا نبود که من او را به عنوان جانشین خود در بایرن مونیخ معرفی کردم بلکه من از مربیان زیادی در این مصاحبه تعریف کردم ولی آن‌ها تشخیص دادند مصاحبه را جور دیگری انعکاس بدهند.

او هم‌چنین درباره تمدید قرارداد جاشوا کیمیش، ستاره جوان بایرن مونیخ گفت: از این که او تصمیم گرفت تا در بایرن بماند خیلی خوشحال هستم. او بازیکنی بسیار جوان و با انگیزه است و می‌تواند خیلی به تیم ما کمک کند. او آینده بسیار درخشانی دارد و می‌تواند در بایرن مونیخ تبدیل به یک ستاره جهانی شود. ما نه تنها بر روی او بلکه بر روی بازیکنان دیگری که داریم نیز برنامه داریم و می‌خواهیم باعث تسریع پیشرفت بازیکنان تیم شویم.

بایرن مونیخ که در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد باید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف تیم بشیکتاش برود. با توجه به برد راحتی که بایرن در بازی رفت به دست آورده است، خیال شاگردان هاینکس از صعود به جمع هشت تیم برتر راحت است.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین