کد خبر: ۵۱۳۰۶۹
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

ویدیچ: یونایتد توان قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد

مدافع صربستانی پیشین یونایتد معتقد است این تیم توان قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا را دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از دیلی میل، نمانیا ویدیچ، مدافع صربستانی هشت فصل در منچستریونایتد حضور داشت و از جمله افتخارات بزرگ او قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در مسکو بود. جایی که شیاطین سرخ موفق شدند چلسی را در ضربات پنالتی‌ شکست دهند و به قهرمانی در اروپا دست یابند.

بعد از چندین سال غیبت منچستریونایتد می‌تواند با برتری برابر سویا به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

نمانیا ویدیچ به ارزیابی خود از شرایط تیم سابقش، گفت‌: وقتی فصل شروع شد من گفتم که منچستریونایتد بیش از این که بتواند قهرمان لیگ برتر شود، می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. منچستریونایتد همیشه یونایتد است، بازیکنانی که منچستریونایتد جذب کرده، بازیکنانی هستند که زمان می‌برد تا با هم هماهنگ شوند و به همین خاطر در این لیگ برتر من انتظار از آن‌ها نداشتم ولی امیدوارم که در لیگ قهرمانان اروپا آن‌ها به موفقیت برسند. علاوه بر این ژوزه مورینیو یک سرمربی تاکتیکی است که اروپا را به خوبی می‌شناسد و می‌داند که چطور باید تیمش را به برتری برساند.

این مدافع پیشین منچستریونایتد در پایان صحبت‌هایش، ‌اضافه کرد: البته برای هر قهرمانی شما نیاز به شانس دارید که به نیمه نهایی یا به فینال برسید. من فکر می‌کنم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یک دگرگونی اساسی در منچستریونایتد خواهد بود، چون اعتماد بازیکنان را به تیم بالا می‌برد.

منچستریونایتد بعد از بازی امروز (شنبه) با لیورپول باید سه‌شنبه در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سویا برود.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین