کد خبر: ۵۱۵۵۳۹
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰

صحبت‌های جدید علی کریمی درباره سپیدرود؛اتفاق خوبی قرار نیست برای تیم رخ بدهد

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت می‌گوید که مسئولان این باشگاه به وعده‌هایی که داده بودند،عمل نکرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
علی کریمی درباره شرایط تیم سپیدرود در آستانه دیدار مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: قبل از هر چیز سال نو را تبریک می‌گویم و امیدوارم هموطنانم در هفته اول تعطیلات نوروزی روزهای خوب و خوشی را سپری کرده و در ادامه تعطیلات لحظات بهتری در انتظارشان باشد. طبق برنامه از دوم فروردین ماه تمرینات‌مان را آغاز کردیم و در حال حاضر به جز یکی دو بازیکن مصدوم سایر نفرات را در اختیار داریم.

وی درباره بازی تدارکاتی با داماش گفت: همان‌طور که می‌دانید در مسابقات تدارکاتی و دوستانه نتیجه اهمیت چندانی ندارد و فکر می‌کنم این بازی به هر دو تیم کمک کرد. به خصوص اینکه در دو روز پایانی هفته جاری داماش و سپیدرود بازی‌های حساسی مقابل حریفان خود دارند و امیدوارم هواداران دو تیم از همدیگر حمایت کنند تا نتایج مورد نیاز برای سپیدرود و داماش رقم بخورد. در حال حاضر به نوعی تمام دارایی فوتبالی شهر رشت در لیگ ایران، همین دو تیم هستند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در خصوص زمزمه‌ها و صحبت‌هایی که مبنی بر ناراحتی بازیکنان این تیم به علت پرداخت نشدن مطالبات‌شان مطرح شده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه باشگاه به بسیاری از تعهدات خود در قبال تیم عمل نکرده و صحبت‌ها و برخوردهای مسئولان باشگاه نیز نسبت به روز اول تغییر کرده است. همان‌طور که در روز اول گفتم، من به خاطر شهرم این مسئولیت را پذیرفتم و تا روز آخر نیز کارم را انجام خواهم داد و تنها دلخوشی ما هواداران خونگرم تیم هستند که از روز اول کنارمان بودند. مطمئنم در سه بازی خانگی پیش‌رو نیز این هواداران همچون بازی‌های گذشته از ما حمایت خواهند کرد.

کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا امیدی به تغییر شرایط وجود دارد یا نه، به تسنیم گفت: اگر قرار بود اتفاقی خوبی برای تیم رخ بدهد، تاکنون رقم خورده بود. انتظار دارم مسئولان شهر رشت با توجه به حساسیت پنج بازی باقیمانده بیش از گذشته به سپیدرود توجه کنند. ما هم تمام توان‌مان را به کار می‌گیریم که با نتایجی که به دست می‌آوریم، در پایان فصل باعث خوشحالی هواداران شویم.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین