کد خبر: ۵۱۵۸۲۰
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

به جای ایجاد تشنج، راهکار دهید آقای پیشکسوت!

اظهارنظر تعدادی از پیشکسوت‌های فوتبال ایران،بر آتش اختلافات افزوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آتش اختلافات تیم ملی و باشگاه ها یک بار دیگر روشن شده است. بهانه این اختلاف،این بار ادعای کی روش مبنی بر عدم آمادگی بازیکنان داخلی و درخواست اردوی 40 روزه تا جام جهانی فوتبال است.

در این میان بعضی اظهارنظرها و صحبت ها،جای اینکه به آرام کردن فضا منتج شود، فقط بر طبل این اختلاف می کوبد.

در حالی که باشگاهی مثل استقلال پیشنهاد برگزاری جلسه بین مربیان باشگاهی و تیم ملی برای یافتن راه حل و از بین بردن مشکلات را داده، سخنان تند تعدادی از قدیمی تر ها و پیشکسوت ها شرایط را برای پیدا کردن راه حل دشوار می کند.

در شرایطی که تیم ملی فاصله زیادی تا جام جهانی ندارد، آیا حملات تند و تیز پیشکسوتان فوتبال به تیم ملی و سرمربی آن،مشکلات پیش رو را حل می کند یا فقط باعث بهم ریختن آرامش تیم ملی می شود؟

باشگاه های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس همواره یک چالش بزرگ داشته اند و آن هم صحبت های تعدادی از پیشکسوتانشان در مورد موضوعات مختلف است. اتفاقی که معمولا شرایط را بد می کند و تیم ملی هم از این اتفاقات بد در امان نمانده است.

پیشکسوتانی که این رفتارها را از خود نشان داده اند، تا به حال هیچ راهکار یا راه حلی برای مشکلات موجود فوتبال ارائه نداده اند و فقط بعضی مواقع با صحبت های خود باعث تنش و تشنج در فضای فوتبال ایران شده اند.مسئله ای که هم به تیم ملی ضربه می زند و هم عملکرد باشگاه ها را تحت تاثیر قرار می دهد. حرف های بعضی از این پیشکسوت ها حتی باعث تحریک مربیان لیگ برتر می شود که این رفتار به طور واضح و مشحص نشان می دهد نه منافع باشگاهی و نه منافع ملی برای آنها اهمیتی ندارد. 

در این میان شاید حشمت مهاجرانی می تواند بهترین الگو برای این مربیان و پیشکسوتان باشد. سرمربی اسبق تیم ملی همواره در مصاحبه هایش به جای تحریک افراد و تنش زایی، برای تلطیف فضا تلاش می کند و سعی می کند تنها تنش ایجاد نکند و راهکارهایی دهد که مشکل گشا باشد. 

منبع: خبرانلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین