کد خبر: ۵۱۵۸۳۹
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

سراب‌های شهر "سنگ و آب" دیدنی است

سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه از میهمانان نوروزی دعوت کرد به دیدن سراب‌های زیبای این شهرستان بیایند.
آفتاب‌‌نیوز :
نورالدین فرزدای پور با اشاره به جاذبه‌های منحصر به فرد طبیعی شهرستان صحنه، اظهار کرد: این شهرستان با برخورداری از سرابهای زیبا از جمله دربند صحنه، گروس، چشمه پریان، مریم نگار و... چشم به راه میهمانان نوروزی است.

 فرزادی پور دیدن سراب های زیبای شهرستان صحنه را به میهمانان نوروزی پیشنهاد کرد و گفت: سراب‌های زیبای این شهرستان و در صدر آنها دربند صحنه این شهرستان را به شهرستان "سنگ و آب" معروف کرده که دیدن آنها چشم هر بیننده‌ای را خیره می کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه افزود: در کنار سرابهای زیبا عبور دو رودخانه پر آب گاماسیاب و دینور در کنار ارتفاعات چشمگیر امروله و دالاخانی این شهرستان را به یک شهرستان زیبای گردشگری تبدیل کرده است.

فرزادی‌پور سپس با اشاره به برخورداری شهرستان صحنه از 7700 هکتار باغ مثمر گفت: این باغ‌ها شهرستان را به یک "باغ شهر" بزرگ تبدیل کرده‌اند.

فرزادی‌پور سپس از آمادگی این شهرستان برای استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد وافزود: مردم پرمهر و محبت شهرستان صحنه مهیای استقبال از میهمانان نوروزی هستند.

وی از میهمانان برای حضور در شهرستان زیبای صحنه در تعطیلات نوروزی دعوت کرد و از آنها خواست تا این شهرستان را به عنوان مقصد سفر انتخاب کنند.

 وی با اشاره به اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی از میهمانان نوروزی در این شهرستان افزود: هیچ کمبودی برای اسکان میهمانان نوروزی در این شهرستان نخواهیم داشت.

فرزادی‌پور پیش‌بینی کرد: شهرستان صحنه در نوروز روزانه شاهد حضور  بیش از 20 هزار نفر از میهمانان نوروزی باشد.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین