کد خبر: ۵۱۵۸۶۴
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵

اسکان ۱۳۰۰ مسافر نوروزی در کمپ‌های بوستان‌های پایتخت/ محبوب‌ترین تورهای نوروز پایتخت

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از اسکان هزار و ۳۰۰ مسافر در کمپ های اسکان موقت شهرداری تهران واقع در ۴ بوستان پایتخت خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی سیف با اشاره به اسکان مسافران نوروزی در چهار بوستان پایتخت اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون حدود هزار و ٣٠٠ نفر در کمپ های اسکان موقت اقامت داشته اند و براساس آمار موجود، به ترتیب بوستان های منطقه ١۵ و ١٩ بیشترین تعداد مسافران را اسکان داده اند.

وی برگزاری تورهای گردشگری را از مهم ترین اقدامات شهرداری تهران در نوروز امسال معرفی کرد و گفت: از تاریخ دوم فروردین ماه تاکنون ٣۵ تور با هماهنگی ستاد گردشگری شهرداری تهران برگزار شد و با توجه به استقبال خوب شهروندان پیش بینی می شود این تعداد تا ١٢ فروردین ماه به بیش از ۵٠ تور افزایش پیدا کند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه روزانه ٨٠٠ پیام از طریق سامانه ١٣٧ برای ثبت نام در تورهای تهران گردی ثبت می شود، افزود: البته این تعداد به غیر از درخواست هایی است که شهروندان از طریق USSB و سایت visit. tehran.ir ثبت می کنند. استقبال خوب شهروندان از این روش ها نشان دهنده آن است که اقدامات صورت گرفته برای استفاده از فضای IT درحوزه گردشگری به نتایج خوبی رسیده است.

سیف گفت: تلاش ما این است در سال جاری تمامی اطلاعات مربوط به تورها و گردشگری در تهران را با همکاری سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران در بستر IT هدایت کنیم.

وی در ادامه به بیان پرطرفدارترین تورهای تهران گردی در روزهای اخیر پرداخت و تصریح کرد: تاکنون تور ‌۳ برج شامل بازدید از برج ازادی، برج طغرل و برج میلاد با بیشترین استقبال رو به رو بوده اند و پس از آن به ترتیب تور ری گردی و تور آزادی شامل بازدید از برج آزادی و شهرک سینمایی غزالی بیشترین تعداد مخاطب را ثبت کرده اند.

رئیس ستاد گردشگری شهردار تهران با اشاره به حضور گسترده مسئولان در ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران گفت: تاکنون ۲۰ شهردار منطقه و ۴ عضو شورای اسلامی شهر تهران از ستاد بازدید داشته اند. فرماندار تهران و مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران نیز در روزهای نخست نوروز میهمان ستاد نوروزی گردشگری تهران بوده اند.

سیف تاکید کرد: به گواه اظهارات میهمانان، فعالیت های ستاد گردشگری شهرداری تهران امسال منسجم تر از سال های گذشته انجام می شود و امیدواریم این روند تا پایان تعطیلات ادامه پیدا کند.

منبع: ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین