کد خبر: ۵۱۷۳۵۰
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

سفر پسران ترامپ به امارات هزینه ۷۳ هزار دلاری برای مالیات‌دهندگان رقم زد

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، سفر دونالد ترامپ جونیر و اریک ترامپ به امارات، برای مالیات دهندگان دست‌کم ۷۳ هزار دلار هزینه داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
بنا بر اظهارات سخنگوی سازمان ترامپ، پسران بزرگ دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای دیدار با حسین سجوانی، شریک تجاری‌اش و دارایی‌های سازمان ترامپ در این منطقه به دبی سفر کردند. این دو شریک در خصوص تجارت دولتی تعاملی با یکدیگر نداشته‌اند.

به گزارش ایندیپندنت، این گزارش اعلام می‌کند که سفر دو هفته‌ای پسران ترامپ، دست‌کم ۷۳ هزار دلار هزینه داشته است. این مبلغ شامل هزینه خدمات خودرو و هتل برای ماموران سرویس مخفی آمریکا در نزدیکی مستغلات ترامپ است.

سجوانی که یک میلیاردر اماراتی است، دست‌کم از سال ۲۰۰۵ با پسر بزرگ دونالد ترامپ در امور تجاری همکاری داشته است.

پسران ترامپ در مراسم ازدواج دختر حسین سجوانی قطب املاک و مستغلات امارات در روز پنجشنبه در دبی حضور داشتند.

چند سال پس از آغاز این شراکت، دو طرف برای ساخت دو زمین گلف در این منطقه با نام "کلوب گلف بین‌المللی ترامپ" و "کلوب گلف جهانی ترامپ" توافق کردند.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، در فوریه ۲۰۱۷ این دو برادر در مراسم افتتاحیه زمین گلف بین‌المللی ترامپ حضور پیدا کردند که سفر آنان برای سرویس مخفی آمریکا ۱۶ هزار دلار هزینه در بر داشت. در همین ماه، سفر کاری اریک ترامپ به اوروگوئه نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار برای مالیات دهندگان هزینه‌بر بوده است.

این دو برادر تنها اعضای خانواده ترامپ نیستند که چنین هزینه‌هایی صرف سفرهایشان می‌شود. سفر ایوانکا، دختر دونالد ترامپ و همسرش، جارد کوشنر برای اسکی با محافظت سرویس مخفی هزینه‌ای ۶۵ هزار دلاری داشته که شامل هزینه هتل و ورودیه پیست اسکی برای ماموران امینتی بوده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین