کد خبر: ۵۱۸۱۰۸
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

انهدام باندی با بیش از یک تن تریاک، حشیش و هروئین در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام باند 4 نفره ای که قصد انتقال بیش از یک تن تریاک، حشیش و هروئین از مرزهای شرقی کشور به استان های مرکزی را داشتند خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار«مهدی معصوم بیگی» در تشریح عملیات انهدام باند قاچاق مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در ادامه سلسله طرح‌های مقابله‌ای پلیس برای برخورد جدی و قاطعانه با باندها و شبکه‌های قاچاق مواد افیونی و سوداگران مرگ مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان نائین از ورود یک محموله مواد مخدر به وسیله خودروی کامیون کشنده حامل سوخت مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران طی یک اقدام علمی و تخصصی پیچیده خودروی مذکور را هنگام عبور از منطقه شرق استان شناسایی و متوقف کرده و در بازرسی از آن مقدار یک تن و 64 کیلو و 655 گرم انواع مواد مخدر که به شکلی ماهرانه در داخل تانکر مخصوص حمل سوخت جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این‌که در این عملیات 4 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، گفت: 270 کیلو از این مواد حشیش، 242 کیلو تریاک و 552 کیلو و 655 گرم هروئین است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، معصوم بیگی خاطر نشان کرد: سوداگران مرگ این محموله را در مرزهای شرقی کشور بارگیری کرده و قصد انتقال آن به استان‌های مرکزی را داشتند که با هوشمندی مأموران زمین‌گیر شدند.

وی از رشد 215 درصدی کشفیات مواد مخدر این فرماندهی در 22 روز اول سال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: مبارزه پلیس با این معضل جامعه در 2 عرصه برخورد با باندها و شبکه‌های قاچاق و برخورد با خرده‌فروشان در محلات و جمع‌آوری معتادان متجاهر انجام می‌شود که تاکنون موفقیت‌های خوبی در هر 2 عرصه به دست آمده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین