کد خبر: ۵۱۸۳۲۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

ترافیک سنگین در محور‌های شمال-تهران

در محور آمل-تهران در اغلب مقاطع، جاده چالوس-کرج در برخی مقاطع و محور سوادکوه-تهران محدوده گردنه گدوک، ترافیک سنگین است در برخی از محور‌های استان‌های مازندران، تهران و سمنان، بارش برف و باران وجود دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه هوشمند تردد شمار بر‌خط، در حال حاضر غیر از محور‌های مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، بقیه محور‌های مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

‌کل تردد ثبت‌شده در شبانه‌روز گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۱۴۴ دستگاه تردد شمار فعال در محور‌های برون شهری، نسبت به روز قبل ۹.۰ درصد کاهش نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۱.۲ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفت؛ هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

در حال حاضر در محور آمل-تهران در اغلب مقاطع، جاده چالوس-کرج در برخی مقاطع و محور سوادکوه-تهران محدوده گردنه گدوک ترافیک سنگین است.

آخرین وضعیت جوی راه‌ها

هم‌اکنون در برخی از محور‌های استان‌های مازندران، تهران و سمنان بارش برف و باران و مه گرفتگی را شاهد هستیم.

همچنین در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کرمان، گلستان و گیلان بارش باران و پدیده مه گرفتگی را شاهد هستیم.

پرتردد‌ترین جاده‌های کشور‌

آزادراه کرج‌-تهران، آزادراه کرج-قزوین، آزادراه تهران-کرج، آزادراه قزوین‌-کرج، محور تهران-پاکدشت و پاکدشت-تهران، آزادراه تهران-قم، آزادراه قم-تهران، آزادراه زنجان - قزوین، محور تهران-شهریار و شهریار-تهران در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین ترافیک را داشته‌اند. 

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی و شرایط نامناسب فیزیکی راه‌

محور رامیان -اولنگ-شاهرود واقع در استان‌های گلستان و سمنان به دلیل نبود ایمنی کافی، فعلاً مسدود است.

‌محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور سی‌سخت – نورآباد (سمیرم)، واقع در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان، از مورخ ۲۵ آذر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به‌دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مسافران می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، عدد ۱۴۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند و یا با شماره‌های ۱۴۱ و ۸۸۹۲۵۲۵۲ تماس بگیرند.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین