محمدرضا رحیمی از زندان آزاد شد
مدیرکل زندانهای استان تهران از ازادی محمدرضا رحیمی معاون اول رییس دولت دهم خبر داد.
به گزارش آفتاب نیوز، مصطفی محبی در گفتوگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: آقای رحیمی 28 اسفند سال 96 با پذیرش آزادی مشروط از زندان آزاد شدند.
محمدرضا رحیمی معاون اول رییس دولت دهم با اتهام اخذ رشوه و تحصیل مال از طریق نامشروع است که 26 بهمن ماه سال 93 برای اجرای حکم حبس 5 ساله خود به زندان اوین منتقل شد و در حال سپری کردن دوران حبس خود در زندان است.