کد خبر: ۵۱۹۶۴۰
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷

افتخاری: امسال دو فینال پیش رو داریم/ شفر گفت بعد از پایان دوره مربیگری مجیدی با او حرف می‌زند/ده‌ها مورد مثل جباری داریم

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید با برنامه‌ریزی که دارند امسال دو فینال در پیش خواهند داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا افتخاری بعد از پیروزی این تیم برابر پیکان در جمع خبرنگاران گفت: واقعیت این است که لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان ما را خسته کرده است. بازیکنان پیکان استراحت کرده بودند و امروز سرحال‌تر از ما بودند. با توجه به اینکه تیم کامل‌مان امروز برابر پیکان بازی نکرد خدا را شکر می‌کنم که توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم و هواداران را با دلی شاد به خانه‌هایشان بفرستیم. ان‌شاءالله با برگشتن مصدومان‌مان استقلال بازی‌های بهتری را به نمایش خواهد گذاشت. پیکان شناخت کافی از ما داشت و تمام راه‌ها را به روی ما بسته بود ولی تکنیک برتر بازیکنان ما باعث شد پیروز شویم.

او ادامه داد: بعد از ۱۰ نفره شدن ما فشار روی ما بیشتر شد اما بچه‌ها جنگیدند. این برد را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. با برنامه‌ریزی که داریم یک فینال در جام حذفی خواهیم داشت و ان‌شاءالله یک فینال در لیگ قهرمانان آسیا.

افتخاری درباره شکایت مجتبی جباری از باشگاه استقلال و محکوم شدن این باشگاه به پرداخت غرامت ۶۰۰ میلیونی به او اظهار کرد: ما ده‌ها مورد مثل جباری داریم. چرا فقط در مورد او سوال می‌کنید؟ می‌خواهیم با تدبیر و مدیریت، بدهی بازیکنان گذشته‌مان را پرداخت کنیم تا مشکلی برای باشگاه پیش نیاید. امروز با بچه‌ها صحبت کردیم و فردا ۱۰ درصد پول بازیکنان‌مان را پرداخت می‌کنیم. همچنین قبل از فینال جام حذفی، با پرداخت ۱۵ درصد دیگر از قراردادشان سقف دریافتی‌های بازیکنان‌مان را به ۸۰ درصد برسانیم. ما تلاش می‌کنیم با پرداخت بدهی‌ها، تیم را از این شرایط خارج کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه کرد: به خاطر برگزاری دو دیدار در لیگ قهرمانان آسیا در کشور عمان، رقمی بالغ بر ۲ میلیارد تومان به باشگاه خسارت وارد شد. ما هم هزینه کردیم و هم بلیت فروشی را از دست دادیم. فدراسیون همت کند و این موضوع را پیگیری کند تا این خسارت به تیم ما برگردانده شود.

افتخاری درباره تمدید قرارداد شفر گفت: شفر در استقلال ماندنی است. با برنامه‌ریزی که کردم بخشی از قرارداد او به عهده اسپانسر است تا مشکل شفر برای ماندن حل شود.

او اضافه کرد: من همچنین با فرهاد مجیدی جلسه داشتم اما وقتی با شفر صحبت کردم او به من گفت مجیدی در حال دیدن دوره‌های مربیگری است و هر وقت این دوره‌ها تمام شد، خودم با او صحبت خواهم کرد. من در منزل مصطفوی با مجیدی جلسه‌ای داشتم و به او گفتم تو برای استقلال بازیکن بزرگی بودی و نظر من روی تو مثبت است اما اینکه می‌گویند شفر پسرش را به عنوان دستیار به مجیدی ترجیح می‌دهد خلاف واقعیت است.

مدیرعامل استقلال درباره جریمه شدن زمانی عضو هیات مدیره این باشگاه هم اظهار کرد: جریمه‌ای که AFC برای استقلال بابت مصاحبه‌ی زمانی علیه داور مسابقه استقلال – العین در نظر گرفته است را خود زمانی پرداخت خواهد کرد. من موافق نیستم که او اینقدر مصاحبه کند. البته زمانی این روزها کمتر مصاحبه می‌کند. آن صحبت‌هایش هم در فضایی بود که همه در مورد داور آن بازی صحبت کردند اما از زمانی بله گرفتند.

افتخاری همچنین گفت: جدایی هیچ بازیکنی از استقلال هنوز قطعی نشده و شفر تاکنون لیستی به ما برای فصل بعد نداده است.

به گزارش ایسنا، او همچنین درباره طلب نکونام و کاوه رضایی نیز گفت: من فکر  می‌کنم این هفته پول کاوه و بخشی از طلب نکونام را پرداخت می‌کنیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین