کد خبر: ۵۲۰۵۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

خانه ۱۶ میلیون دلاری پاول جابز/تصاویر

گفته شده که بیوه ۵۴ ساله استیو جابز این خانه را به صورت یکجا و غیر‌قسطی خریداری کرده است. این خانه از سوی «دنی ریمر» سرمایه‌دار ثروتمند فروخته شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اجتماعی- «لارن پاول جابز» بیوه «استیو جابز» بنیانگذار «اپل» خانه‌ای به ارزش ۱۶.۵ میلیون دلاری را با چشم‌اندازی رو به خلیج سانفرانسیسکو خریداری کرده است. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، رسانه‌های امریکایی مساحت این خانه و محوطه آن را شش هزار فوت مربع اعلام کرده‌اند. 

گفته شده که بیوه ۵۴ ساله استیو جابز این خانه را به صورت یکجا و غیر‌قسطی خریداری کرده است. این خانه از سوی «دنی ریمر» سرمایه‌دار ثروتمند فروخته شده است. 

ارزیابی‌ها نشان می‌دهند که این دومین خرید گران و با قیمت بالای مسکن در سال جاری در آن منطقه از امریکا بوده است. 

خانه دارای شش اتاق خواب، هفت حمام، بالکن‌های متعدد با چشم‌انداز به سوی خلیج سانفرانسیسکو است. این خانه در ابتدا در سال 1902 ساخته شد اما در طول زمان به طور گسترده‌ای بازسازی شده است.

گفته می‌شود که پائول جابز سرمایه ای ۱۸.۹ میلیارد دلاری دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
ظاهرا برای صاحبش مثل بهشت می مونه، ولی مثل بهشته نه خود بهشت!! ما اگه یک کم عاقل باشیم و چند صباحی خودمون رو کنترل کنیم، بهشت برای ابد از آن ما خواهد بود. ولی حیف که دیدن دنیای نقد ما رو از بهشت نقدتری که میلیاردها برابر عظیم تر و لذت های آن «مولتی میلیارد لذت توامان» هست غافل کرده است. مهم روحه ابدی است، نه جسم محدود فانی شونده!! چقدر به این موضوع اهمیت می‌دیم؟!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین