کد خبر: ۵۲۰۶۰۰
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

حمایت مدودف از لایحه جرم تلقی شدن عمل به تحریم‌های آمریکا در روسیه

دیمیتری مدودف، نخست وزیر روسیه اعلام کرد که از یک طرح پیشنهادی برای جرم انگاشتن اجرای تحریم‌های آمریکا توسط روس‌ها حمایت می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از خبرگزاری رویترز، در تاریخ ۶ آوریل آمریکا تحریم‌های گسترده‌ای را  علیه برخی از بزرگترین شرکت‌ها و تاجران روس اعمال و عمدتا در این تحریم‌ها تلاش کرد تا همپیمانان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را هدف قرار دهد.

هدف آمریکا از این اقدام این بود که مسکو را از بابت اتهام مداخله این کشور در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا و دیگر فعالیت‌های "بدخواهانه‌" مجازات کند.

دیمیتری مدودف در مصاحبه‌ای در پاسخ به پرسشی درباره لایحه‌ای در پارلمان روسیه به منظور جرم دانستن عمل به تحریم‌های آمریکا علیه روسیه گفت، هدف از این تحریم‌ها و محدودیت‌ها از بین بردن نظام اجتماعی-سیاسی روسیه و آسیب زدن به اقتصاد و برخی از افراد است.

او ادامه داد: اگر این طور باشد پس باید هر گونه عمل به این تحریم‌ها از سوی شهروندان کشور ما یک جرم تلقی شود. هیچ کس نباید این حق را داشته باشد که به این تحریم‌های آمریکایی از ترس مسئولیت‌های کیفری و یا اداری عمل کند.

مدودف تاکید کرد، دولت روسیه باید از شرکت‌های روسی تحریم شده به منظور از بین نرفتن شغل‌ها در این شرکت‌ها حمایت کند.

او در ادامه درباره طرحهایش برای آینده گفت که می‌خواهد بعدا در نقشی مشغول به کار شود که بیشترین میزان منفعت را برای کشورش داشته باشد.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین