کد خبر: ۵۲۰۶۸
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۸۵ - ۱۱:۴۴
خاتمی و توسلی رایزنی می‌کنند

سید حسن خمینی می آید؟

آفتاب‌‌نیوز : وی افزود: «با توجه به تحصیلات و خانواده‌ای که حسن خمینی در آنها پرورش یافته، ایشان می‌تواند در مجلس خبرگان رهبری مفید باشد ولی به نظر نمی‌رسد حضور ایشان تاثیر خاص بر عملکرد کلی مجلس خبرگان رهبری داشته باشد». 

موسوی تبریزی افزود که حسن خمینی در میان مردم و سران مملکتی وجهه خوبی دارد و می‌تواند رای خوبی بیاورد. 

مخالفت با تحریم انتخابات خبرگان
این عضو خط امامی مجلس خبرگان در ادامه این گفت‌وگو مخالفت خود را با اظهارات اخیر «عبدالواحد موسوی‌لاری» عضو مجمع روحانیون مبارز مبنی بر «تحریم انتخابات خبرگان از سوی اصلاح طلبان در صورت رد صلاحیت‌های گسترده» را اعلام داشت و گفت: «من به هیچ وجه با این کلمات و طرز فکر، موافق نیستم». 

وی افزود: ما نباید انقلاب و بخصوص جمهوری اسلامی و مردم را رها کنیم،ما به عنوان جریانی که قبل از انقلاب به زندان رفته‌ایم و تا به امروز هزینه‌ها داده‌ایم، نباید حرفی از تحریم بزنیم. 

وی تصریح کرد: در دوره هفتم مجلس و حتی در انتخابات ریاست جمهوری با تحریم و شرکت نکردن باعث شدیم تا طرف دیگر روی کار بیاید که اصلا به نفع کشور نبوده است. 

وی در ادامه افزود: «ما برای خدمت به مردم، اسلام و ایران خود را در معرض رای مردم می‌گذاریم، ولی حالا اگر شورای نگهبان رد صلاحیت کرد و یا بی‌قانونی کرد باید خود جوابگو باشد. گرچه این رفتار شورای نگهبان تا به امروز باعث وجود چالش‌ها و مشکلات بزرگی شده است». 

عضو مجلس خبرگان در پایان گفت: مجلس خبرگان رهبری تاکنون نهادی پویا نبوده و بازدهی اصلی را نداشته ولی امیدوارم با روی کار‌آمدن افرادی دلسوز در این دوره، مجلس خبرگان رهبری پویاتر از گذشته شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین