کد خبر: ۵۲۰۷۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

3فرزند زنی که مادرشان توسط پدر کله پزشان کشته شد:پدر را می بخشیم به شرطی که هرگز سراغمان نیاید

هشت سال قبل زن جوانی به نام «بتول »-42 ساله- در اثر اصابت چاقو از سوی شوهرش به قتل رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
متهم در همان لحظات نخستین وقوع جنایت به اتهامش اعتراف کرد و بازداشت شد.

فریبرز 48ساله در بازجویی‌ها به کارآگاهان گفت: «به خانه خواهرهمسرم می‌رفتیم که در مسیر باهم درگیر شدیم من درحالی که بشدت عصبانی شده بودم با چاقوی سلاخی که همیشه همراهم بود او را زدم درآن لحظه نمی‌دانستم چه کار می‌کنم، شرایط عادی نداشتم...»پس از اعتراف‌های هولناک مرد کله پز به اتهام قتل عمد همسرش با صدور کیفرخواست روانه زندان شد.

صبح دیروز متهم از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری به ریاست قاضی محسن زالی و دکتر ابراهیم اسلامی منتقل شد تا محاکمه شود.

در آغاز جلسه دختر مقتول که از شهرستان به تهران آمده بود درباره طرح شکایت از پدرش به قضات گفت: من هیچ شکایتی از پدرم بابت قتل مادرم ندارم اما او باید تعهد بدهد که پس از آزادی به سراغم نیاید تا وقتی که شرایط دیدنش برایم فراهم شود. من هنوز نمی‌توانم باور کنم که مادرم توسط پدرم کشته شده است او با این کارش باعث شد خواهر و برادرم که سن‌شان کم است و نیاز به سرپرستی دارند آواره شوند درست است که آنها پیش من و شوهرم زندگی می‌کنند اما هیچ‌کس جای پدر و مادر را نمی‌گیرد و ما همیشه این کمبود را حس می‌کنیم.

سپس دیگر فرزند مقتول که 15سال دارد در جایگاه قرار گرفت او درحالی که اشک می‌ریخت با سکوتی کوتاه به چهره پدرش نگاه کرد و گفت من هم از پدرم شکایتی ندارم اما او باید قول بدهد که هیچ وقت سراغمان را نگیرد چون من از او وحشت دارم موقع قتل مادرم من فقط هفت سال داشتم. اما باگذشت هشت سال از این ماجرا هنوز نتوانستم با آن کنار بیایم.

در ادامه جلسه رسیدگی پسر مقتول هم که 16ساله بود پدرش را بخشید و گفت من هیچ شکایتی از پدرم ندارم اما او باید قول بدهد تا به سن قانونی نرسیده‌ام به سراغم نیاید.

آنگاه قاضی زالی درباره حضور نداشتن پدرو و مادر مقتول در دادگاه سؤال کرد که بچه‌ها گفتند پدر بزرگ و مادربزرگمان ساکن سبزوار هستند و ما اطلاعی ازآنها نداریم. قضات درمشورتی کوتاه با یکدیگر باتوجه به حضور نداشتن پدر و مادر مقتول تصمیم گرفتند رسیدگی به این پرونده را به زمان دیگری موکول کنند تا به‌صورت نیابتی درباره شکایت سایر اولیای دم تصمیم‌گیری شود.

منبع: روزنامه ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین