کد خبر: ۵۲۱۵۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

طرح ترافیک از فردا اجرایی می‌شود

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران گفت: طرح ترافیک سال ۹۷ از فردا اجرایی می‌شود و مهلتی نیز برای تکمیل ثبت نام سهمیه داران در نظر گرفته شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 طرح ترافیک از فردا اجرایی می‌شودبه گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، محمد علیخانی درباره اجرای طرح ترافیک سال ۹۷ از فردا اظهار داشت: افرادی که سهمیه ندارند می‌توانند فردا نسبت به خرید طرح ترافیک روزانه اقدام کنند و براساس تعرفه‌های مشخص شده عوارض آن را پرداخت کنند.

وی افزود: افرادی که سهمیه گرفته‌اند نیز شماره خودروی آن‌ها ثبت شده و برای دوربین‌ها تعریف شده است.

علیخانی ادامه داد: برای افرادی که مجوز و سهمیه آن‌ها تایید شده است پس از ورود به محدوده طرح ترافیک یک پیامک می‌آید که باید نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود هرچه سریعتر اقدام کنند و در یک مهلت زمانی نحوه ثبت‌نام باید تکمیل شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران افزود: در ۱۵ روز آینده نیز احتمالا پلیس به صورت ارشادی اقدام خواهد کرد و این خودرو‌ها جریمه نخواهند شد تا اینکه ثبت‌نام خود را تکمیل کنند و در صورتی که در بازه زمانی مشخص شده ثبت‌نام تکمیل نشود قطعا جریمه خواهند شد.
 
منبع:فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
0
0
الان پلاک زوج ها دو روز در هفته محدودیت دارند و پلاک فردا ها سه روز. خیلی عاقلانه و با عدالت است. دمتون گرم .
الان برای زوج فرد کسی که منزلش در زوج ک فرد است میرویم ثبت نام کنیم دفاتر خدمات شهری میگویند برای زوج و فرد هنوز تصمیمی گرفته نشده!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین