کد خبر: ۵۲۲۲۲۴
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰

زمان و مکان بازی‌های تیم‌ ملی فوتبال مشخص شد/ابوظبی و دوبی؛ میزبانان قهرمان احتمالی جام‌ملت‌ها

با اعلام تقویم رسمی مسابقات جام ملت های آسیا، زمان و مکان بازی های تیم ملی در مرحله گروهی مشخص شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در حالی که چند روز پیش از این، رقابت های جام ملت های آسیا 2019 قرعه کشی شد و تیم های حاضر در این بازی ها حریفان خود در مرحله گروهی را شناختند امروز تقویم رسمی این بازی ها نیز اعلام شد و بدین ترتیب زمان و مکان بازی های تیم ملی ایران مشخص شد و ملی پوشان ایران برای برگزاری سه دیدار ابتدایی خود در دو شهر دوبی و ابوظبی به بازی خواهند پرداخت. 

* با اعلام مسئولان برگزاری این رقابت ها تیم ملی در اولین بازی خود باید روز دوشنبه، هفدهم دی ماه در ورزشگاه محمدبن زاید ابوظبی و از ساعت 20 برابر تیم ملی یمن قرار بگیرد. ورزشگاهی که اولین بازی ایران در آن برگزار می شود ورزشگاه اختصاصی باشگاه الجزیره امارات محسوب می شود ورزشگاهی که همین امشب پرسپولیسی ها در آن به میدان خواهند رفت. 

* دومین بازی ایران نیز در همین شهر ابوظبی اما در ورزشگاهی متفاوت برگزار می شود. ملی پوشان ایران روز شنبه بیست و دوم دی ماه باید در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی حضور پیدا کنند تا از ساعت 15 روبروی تیم ملی ویتنام قرار بگیرند. ورزشگاه محل برگزاری این بازی نیز زمین اختصاصی باشگاه الوحده امارات محسوب می شود. 

* اما سومین بازی تیم ملی در مرحله گروهی در شهر دوبی برگزار می شود. دیداری که ایران باید در تنها بازی سخت خود برابر تیم ملی عراق قرار بگیرد. این بازی روز چهارشنبه بیست و ششم دی ماه در ورزشگاه آل مکتوم دوبی و از ساعت 20 برگزار خواهد شد. آخرین بازی تیم ملی در ورزشگاه اختصاصی باشگاه الوصل امارات برگزار خواهد شد.

زمان و مکان بازی‌های تیم‌ ملی فوتبال مشخص شد/ابوظبی و دوبی؛ میزبانان قهرمان احتمالی جام‌ملت‌ها

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین