کد خبر: ۵۲۲۳۱۵
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

جزئیاتی از خودکشی 2 دانش آموز نقده‌ای

اداره کل آموزش و پرروش آذربایایجان غربی با صدور اطلاعیه ای در خصوص «خبر خودکشی دو نوجوان در شهرستان نقده» توضیح داد.
آفتاب‌‌نیوز :
ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این خصوص گفت: روز یکشنبه 16 اردیبهشت خبری در برخی کانال های خبری مندرج شد با این مضمون که « دو نفر از دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول در شهرستان نقده، به صورت هماهنگ اقدام به خودکشی در منزل شخصی خود کرده اند یکی از این دانش‌آموزان متاسفانه فوت نموده و دانش آموز دیگر در یکی از بیمارستانهای شهرستان ارومیه بستری است.

وی با بیان اینکه فوت نوجوان دختر نقده‌ای در منزل و خارج از محیط آموزشی صورت گرفته که عوامل مختلفی در این خصوص می تواند دخیل باشد ادامه داد: با توجه به بروز ناهنجاری های اجتماعی در عصر کنونی، نیازمند توجه بیش از پیش خانوادها، نهادهای مرتبط با مسایل اجتماعی و مسئولان برای مواجهه با این ناهنجاریهاست.

محمدی تصریح کرد: آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز با مهم دانستن موضوعاتی همچون مورد ذکر شده، برای همکاری با سایر دستگاههای ذیربط جهت مقابله با آسیبهای اجتماعی آمادگی کامل دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش همواره به عنوان یک دستگاه فرهنگی در راستای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و مراقبت از دانش آموزان طرح های مختلفی در طول سالتحصیلی جاری اجرا می کند افزود: طرح نماد یا «نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان» یکی از طرح های ملی در این حوزه است که به صورت پایلوت در مدارس آذربایجان غربی در حال اجراست.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین