کد خبر: ۵۲۲۶۷۵
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲

حاشیه‌های جشن قهرمانی سرخ‌ها/ وقتی عالیشاه فراموش شد!/ خواننده پاپ برنامه اجرا نکرد

در مراسم تقدیر از بازیکنان پرسپولیس نام امید عالیشاه از قلم افتاده بود و جایزه بازیکن عراقی این تیم را به او اهدا کردند!
آفتاب‌‌نیوز :
مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس امروز در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد که این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود.

* در حالیکه قرار بود در مراسم امشب برنامه‌هایی اجرا شود اما پس از صرف شام این همایش به پایان رسید و برخی از برنامه‌ها اجرا نشد.

* در حالیکه روزبه نعمت‌اللهی خواننده پاپ کشورمان برای اجرای برنامه به این مراسم آمده بود اما به دلیل به پایان رسیدن وقت این برنامه او نتوانست به اجرای برنامه بپردازد مراسم را ترک کرد.

* چهره‌های ویژه مراسم امشب برای صرف شام به سالن ویژه رفتند اما برخی از پیشکسوتان همانند ناصر ابراهیمی، بهزاد دادش‌زاده، محمود خوراکچی و شایان مصلح بازیکن تیم پرسپولیس در سالنی که سایر مدعوین حضور داشتند شام خود را صرف کردند.

* در حالیکه در این مراسم نام تک‌تک بازیکنان برای گرفتن جوایز قهرمانی اعلام شد در اقدامی عجیب نام امید عالیشاه آخرین نفر و پس از روی سن رفتن بازیکنان رده سنی امید برای گرفتن جایزه قرائت شد که این مسئله تعجب حضار را در پی داشت. این در حالی است که خیلی‌ها منتظر بودند این بازیکن بعد از سیدجلال حسینی و حسنی ماهینی به عنوان سومین نفر روی سن برود اما این اتفاق رخ نداد و جالب اینجا است که برگزارکنندگان این مراسم یادشان رفته بود که نام عالیشاه را اعلام کنند و این مسئله باعث شد تا برانکو سرمربی پرسپولیس به محمدرضا احمدی مجری مراسم بگوید تا نام عالیشاه را هم اعلام کند و عالیشاه پس از رفتن روی سن و به دلیل اینکه جایزه‌ای برای او در نظر گرفته نشده بود هدیه بشار رسن را دریافت کرد.

به گزارش فارس،  بشار رسن بازیکن عراقی پرسپولیس در ابتدای مراسم در سالن حضور داشت اما زمانی که نام او برای گرفتن جایزه ۱۰ میلیون تومانی و سایر هدایا که اسپانسرها تهیه کرده بودند اعلام شد مشخص شد که او در سالن نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین