کد خبر: ۵۲۲۸۶۰
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۲

خبر خوش نماینده اردبیل در مورد ورزش روستاها

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در یک حرکت بی‌نظیر در کمک به توسعه ورزش روستاها تصمیم گرفت تا 27 صدم درصد منابع ارزش افزوده را به این حوزه اختصاص دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد فیضی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اهمیت ورزش روستایی و بومی و محلی بر هیچکس پوشیده نیست و ما در مجلس نسبت به گسترش ورزش و تفریحات سالم در مناطق محروم و روستایی اهتمام جدی داریم.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد این فضا به ارتقای نشاط و سرزندگی بیشتر کمک خواهد کرد و در کنار دولت و مجلس فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری مصمم است تا از محل منابع ارزش افزوده سالن‌ها و فضاهای ورزشی را مجهز به امکانات مناسب کند.

وی ادامه داد: برای اولین بار در سال گذشته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در یک ردیف اعتباری مشخص تصمیم گرفتیم تا توسعه و تجهیز اماکن و امکانات ورزشی را مورد توجه قرار دهیم که در این زمینه اقدامات خوبی برای خرید کالاهای مورد نیاز به شکل داخلی فراهم آمده است.

وی از توجه ویژه رئیس فدراسیون به توسعه ورزش روستایی استان اردبیل قدردانی کرد و گفت: با تجهیز 40 روستا به امکانات ورزشی مناسب امیدواریم جوانان این منطقه بتوانند با بهره‌مندی از این امکانات و تجهیزات اوقات فراغت خود را با شایستگی سپری کنند.

 نماینده مردم اردبیل در مجلس ادامه داد: توسعه این برنامه‌ها در سال‌های آینده با تزریق منابع اعتباری مناسب به روستاهای دیگر ادامه خواهد یافت و امیدواریم در سایه این فضای فراهم شده استعدادهای ناب و بالقوه استان در حوزه ورزش روستایی به شرایط بالفعل برسد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین