کد خبر: ۵۲۳۳۶
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۸۵ - ۲۲:۵۵

چرا مشاور احمدی‌نژاد استعفا کرد؟

آفتاب‌‌نیوز : این در حالی است که سخنگوی جمعیت آبادگران جوان هم معتقد است که «استعفای مشاورین رئیس جمهور نه تنها شائبه دخالت دولت در انتخابات شوراها را کم نمی‌کند بلکه آن را تقویت هم می‌کند». حسن بیادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب اظهار داشت: این استعفاها رافع شائبه قبلی دخالت دولت در انتخابات شوراها نیستند و نشان می‌دهد که برخی به دنبال سهم‌خواهی‌های دولتی هستند. 

سخنگوی آبادگران جوان پیش از این نیز نسبت به احتمال سوءاستفاده از عنوان دولت و نام احمدی‌نژاد در انتخابات دوره سوم شوراها هشدار داده بود. 

سخنگوی آبادگران جوان در پاسخ به این پرسش که «آیا امکان همکاری بیشتری بین این تشکل و خدمتگزاران وجود دارد؟» اظهار داشت: قطعا همین طور است، ما به دنبال این هستیم تا تمام توان درونی بالقوه اصولگرایان را به فعل تبدیل نماییم. 

وی با بیان این نکته که «هر گروهی را که حول محور ولایت حرکت کند، اصولگرا می‌داند» افزود: جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی را جزو اصولگرایان می‌دانیم و به همکاری‌های خود با آن ادامه می‌دهیم. بیادی در ادامه تصریح کرد: انتخابات اولویت دوم و سوم آبادگران جوان است و هدف اول ما خدمت به مردم است. 

وی با بیان این مطلب که «ما به دنبال سهم‌خواهی و قدرت‌طلبی نیستیم» خاطرنشان ساخت: سعی می‌کنیم تا در ارتباط با گروه‌های اصولگرا، از مشترکات یکدیگر صحبت کنیم زیرا معتقدیم که می‌توانیم یک اصلاحات بزرگ را در تفکر اصولگرایی راه بیندازیم. 

سخنگوی آبادگران جوان گفت:‌ نباید احساس کنیم که ما از مردم بیشتر می‌فهیم و مردم کار خود را بلد نیستند،‌ مردم به عملکرد مسئولین نگاه می‌کنند. 

به گفته نایب رئیس شورای شهر تهران،‌ همه مسئولین سیاسی کشور باید بدانند که مردم ایران فهیم هستند، شرایط را خوب درک می‌کنند و ولایت مدار هستند.
بیادی افزود: مردم به عملکرد مسئولان نگاه می‌کنند و در صورتی که مسئولان به دنبال اختلافات و تخریب یکدیگر باشند باید بدانند که ممکن است باعث کاهش شرکت مردم در انتخابات شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین