کد خبر: ۵۲۷۱۸۱
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

درخواست اتحادیه عرب برای لغو بازی تیم‌ فوتبال آرژانتین در قدس

اتحادیه عرب از آرژانتین خواست بازی دیدار دوستانه میان تیم ملی فوتبال این کشور و رژیم صهیونیستی در تاریخ 9 ژوئن در قدس را لغو کند.
آفتاب‌‌نیوز :
اتحادیه عرب با صدور بیانیه‌ای مخالفت خود با برگزاری دیدار دوستانه میان تیم‌های فوتبال آرژانتین و اسرائیل را اعلام کرد.

این اتحادیه ضمن مخالفت با تلاش تل‌آویو برای برگزاری این دیدار در شهر قدس، از "استیبان بولریش" وزیر آموزش و ورزش آرژانتین و فدراسیون فوتبال این کشور خواست که از برگزاری این دیدار که رژیم صهیونیستی سعی در سوء استفاده سیاسی از آن دارد خودداری کنند.

این اتحادیه بر لزوم رعایت قوانین ورزشی بین‌المللی از طریق تغییر محل برگزاری این دیدار و پایبندی به اصل جدایی ورزش از سیاست تاکید و فاش کرد که این دیدار قرار بود در شهر حیفا برگزار شود، اما به قدس منتقل شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت صدی البلد، در همین راستا، ده‌ها فلسطینی روز یکشنبه با تجمع در برابر دفتر نمایندگی آرژانتین در شهر البیره در کرانه باختری، مخالفتشان با برگزاری بازی تیم‌های اسرائیل ئ آرژانتین در قدس اشغالی را اعلام کردند.

جبرئیل الرجوب، رئیس اتحادیه فوتبال فلسطین، نیز لیونل مسی، بازیکن منتخب آرژانتینی را به عدم حضور در مسابقه‌ای که قرار است شنبه آتی میان تیم‌ آرژانتین و رژیم صهیونیستی در ورزشگاهی در قدس برگزار شود فراخواند.

وی با اشاره به حساسیت برگزاری مسابقه در قدس گفت: علت این درخواست از مسی ستاره بودن وی و تاثیر بسیارش بر افکار عمومی جهان است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین