کد خبر: ۵۲۷۸۹۴
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

حضور مرد شماره 2 کره شمالی در آیین گشایش جام جهانی فوتبال

«کیم یونگ نام» رییس مجمع عالی جمهوری خلق و مرد شماره 2 کره شمالی برای حضور در مراسم افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه به این کشور سفر می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
خبرگزاری مرکزی کره شمالی (KCNA) روز شنبه با اعلام این خبر نوشت: «کیم»به زودی برای حضور در جشن افتتاحیه جام جهانی فوتبال، با مقامات فدراسیون فوتبال روسیه ملاقات می کند.

گفتنی است، به جز این مقام ارشد کره شمالی، پیشتر «سان چونلان» معاون نخست وزیر شورای مرکزی جمهوری خلق چین، «سعد حریری» نخست وزیر لبنان، «میشل تمر» رییس جمهوری برزیل و «هاینتس کریستیان اشتراخه» قائم مقام صدراعظم اتریش، از برنامه خود برای حضور در مراسم افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه خبر داده بودند.

جام جهانی فوتبال که بیست و یکمین دوره خود را در کشور روسیه تجربه می کند؛ از 14 ژوئن تا 15 جولای ( 24 خرداد تا 24 تیرماه) در 11 شهر این کشور شامل مسکو، سن پترزبورگ، کازان، نیژنی نووگورد، سارانسک، کالینینگراد، ولگوگراد، یکاترینبورگ، سامارا، سوچی و روستوف برگزار می شود.

ورزگاه لوژنیکی شهر مسکو دیدار افتتاحیه بین روسیه و عربستان سعودی را میزبانی خواهد کرد و دیدار فینال این دوره نیز روز 15 جولای در همین ورزشگاه برگزار می شود.

تیم ملی فوتبال ایران نیز در گروه «بی» با تیم های مراکش، پرتغال و اسپانیا همگروه است و اولین بازی تیم کشورمان 25 خرداد ماه جاری برابر مراکش برگزار می شود.
ایرنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین