کد خبر: ۵۲۹۱۵۸
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۲

گوگل پیروزی تیم ایران را به کاربران تبریک گفت+عکس

گوگل همزمان با پیروزی تیم ایران برابر مغرب، با قرار دادن این عکس در صفحه اول جستجوگر خود این پیروزی را به کاربران خود در جهان اطلاع و به ایرانی ها تبریک گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم های ملی فوتبال ایران و مغرب در چارچوب گروه دوم جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 19 و 30 جمعه شب به وقت تهران و 18 به وقت سن پترزبورگ برابر یکدیگر قرار گرفتند و در پایان ایران با یک گل مغرب را از پیش رو برداشت و 3 امتیاز شیرین این دیدار را از آن خود کرد.

به گزارش ایرنا، شبکه پنجم تلویزیون سن پترزبورگ امروز اعلام کرد: تیم ملی ایران با یک بازی خوب و نظم عالی توانست تیم مراکش را شکست دهد.

در گزارش گفته شد: تیم ایران انسجام داشت و توانست حملات تیم مغرب را خنثی کند.

گوگل پیروزی تیم ایران را به کاربران تبریک گفت+عکس

مسابقات بیست و یکمین دور جام جهانی فوتبال روز پنجشنبه در روسیه آغاز شد و در نخستین بازی این دوره، تیم ملی فوتبال روسیه با نتیجه 5 بر صفر تیم عربستان را درهم کوبید. 

مسکو، سن پترزبورگ، کالینینگراد، نیژنی نووگراد، قازان، سامارا، سارانسک، ولگاگراد، رستف نا دُنو، سوچی و یکاترینبورگ شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال 2018 هستند. 

تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این رقابت ها در گروه «B» با اسپانیا، پرتغال و مغرب هم گروه شده است. 

ایران در نخستین دیدار خود امروز در ورزشگاه سن پترزبورگ تیم مغرب را شکست داد.

تیم ملی کشورمان در دومین دیدار ساعت 21:30 روز 20 ژوئن (30 خرداد 97) در ورزشگاه قازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال و در سومین بازی گروهی خود ساعت 21:30 روز 25 ژوئن (4 تیر 97) در سارانسک با یاران رونالدو پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی خواهد کرد. 

تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه هفته گذشته 15 خرداد ماه به عنوان نخستین تیم جام جهانی وارد روسیه شد و در کمپ لوکوموتیو در فاصله 30 کیلومتری غرب مسکو استقرار یافت. 

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین