کد خبر: ۵۲۹۷۳۱
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

کُری خوانی تماشاگران ایرانی برای اسپانیا

هوادران فوتبال ایران که بخاطر صدرنشینی در گروه مرگ اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده اند! اکنون برای تماشاگران اسپانیایی نیز کری خوانی می کنند.
آفتاب‌‌نیوز : جام جهانی ۲۰۱۸ با شگفتی‌های زیادی در دور اول همراه بود از توقف آرژانتین مقابل ایسلند گرفته تا شکست آلمان قهرمان جهان مقابل مکزیک! پیروزی تیم ملی ایران مقابل مراکش شاید قابل پیش بینی بود، اما صدرنشینی ایران در گروه مرگ مسابقات اتفاقی حیرت انگیز برای فوتبال جهان محسوب می‌شد.
 
قرار گرفتن ایران بالاتر از اسپانیا و پرتغال شاید زیباترین تصویر جام جهانی ۲۰۱۸ برای هواداران فوتبال ایران است که سال‌ها در یاد‌ها و خاطره‌ها باقی می‌ماند. حتی اگر تیم ملی مقابل دو تیم قدرتمند فوتبال جهان یعنی اسپانیا و پرتغال نتواند نتیجه لازم را بگیرد و از صعود باز بماند! همین صدرنشینی یوزپلنگ‌های ایرانی در جام جهانی ۲۰۱۸ اعتماد به نفس خوبی به هواداران فوتبال ایران داده است.
 
هواداران دو تیم ایران و اسپانیا از دیروز کم کم وارد شهر کازان شده اند و شهر به مرور در تسخیر پرچم‌های دو کشور ایران و اسپانیا قرار می‌گیرد! روز گذشته هواداران فوتبال ایران با دیدن تماشاگران اسپانیایی برای آن‌ها کری خوانی می‌کردند! هواداران فوتبال ایران با اعتماد به نفس مثال زدنی به اسپانیایی‌ها می‌گفتند از شما هم عبور خواهیم کرد! حتی برخی جملات تندتری بر زبان می‌آوردند. اتفاقی که باعث حیرت هواداران فوتبال اسپانیا شده است و آن‌ها گاهی خیره و با دهانی نیمه باز! پاسخی برای هواداران تیم ملی ندارند و گاهی هم می‌گویند با گل‌های زیاد شکست تان می‌دهیم.
 
در حال حاضر بازار کری خوانی روی سنگ فرش‌های خیابان‌های شهر کازان داغ است. هواداران تیم ملی امیدوارند که رویای شیرین صعود برای اولین مرتبه به حقیقت تبدیل شود و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ تاریخ ساز شود. جالب است که روس‌ها در این کری خوانی‌ها بیشتر سمت ایرانی‌ها را می‌گیرند و دوست دارند که تیم ملی ایران به خواسته اش برسد و حتی برخی از روس‌ها را می‌توانید ببینید که مچ بند جمهوری اسلامی ایران را بر دست دارند. اهالی کازان این روز‌ها بیشتر از همیشه با ایران و ایرانی همراه هستند. چهارشنبه شب مشخص خواهد شد که رویای امتیاز گرفتن ایران از تیم اسپانیا به حقیقت می‌پیوند یا فوتبال یک شب دیگر شگفتی برای فوتبالدوستان ایرانی رقم نمی‌زند.

خبرگزاری دانشجو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین