کد خبر: ۵۳۰۸۴۶
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲

وزیر ارتباطات خبر داد: انتشار لیست واردکنندگان موبایل با ارز ۴۲۰۰ تومانی

در پی اعتراض امروز تعدادی از کسبه و فروشندگان موبایل و تبلت در تهران، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که ‏لیست شرکتهایی که به آنها ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات گوشی تلفن همراه تخصیص یافته است منتشر می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 بعد از ظهر امروز تعدادی از فروشندگان موبایل در بازار علاء الدین و چهارسو در خیابان جمهوری تهران به افزایش نرخ دلار  تجمع اعتراض  آمیز داشتند. آنان معتقد بودند که عدم تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات و همچنین افزایش نرخ دلار آزاد سبب بروز مشکلاتی برای آنها شده است.

در همین رابطه محمدجواد آذری جهرمی در صفحه توییتر خود نوشت: امروز پس از جلسه دولت، در بازار چارسو حضور پیدا کردم. فعالیت کسبه به حالت عادی بازگشته است. تلفن همراه و تجهیزات رایانه امروز از ملزومات زندگی مردم است و به نوبه خود برای تامین ارز برای این تجهیزات تلاش خواهم کرد. هر چند در این میان لازم است با سودجویی‌ها نیز برخورد جدی شود.

به گزارش ایسنا،‏وی افزود: لیست شرکتهایی که به آنها ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات گوشی تلفن همراه تخصیص یافته است، با هماهنگی بانک مرکزی و وزارت اقتصاد، تا ساعاتی دیگر توسط روابط عمومی وزارت ارتباطات منتشر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین