کد خبر: ۵۳۰۹۳۳
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

تایید تخلف مالی سه هزار میلیاردریالی شهرداری ساری/ متهمان احضار شدند

تخلف در یکی از سازمان های تابعه شهرداری ساری رخ داد و متهمان این پرونده هم احضار شده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران تایید کرد که یک فقره پرونده قضایی مربوط به مجموعه شهرداری ساری بابت تخلف مالی 2 هزار و 900 میلیارد ریالی دردست بررسی است .

سید یونس حسینی روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت که عنوان این تخلف مالی ' اختلاس ' است و افراد زیادی هم بر اساس گزارش های اولیه در این تخلف دخیل هستند.

وی با اعلام این که جزییات تخلف هنوز مشخص نیست ، افزود : تخلف در یکی از سازمان های تابعه شهرداری ساری رخ داد و متهمان این پرونده هم احضار شده اند.

دادستان مرکز مازندران توضیح داد : سازمان بازرسی استان مازندران پس از گزارشی که در باره وجود تخلف مالی در یکی از سازمان های وابسته به شهرداری ساری دریافت کرد ، وارد عمل شد و پرونده قضایی این تخلف مالی شکل گرفته است .

وی گفت که پرونده در حال جمع آوری اطلاعات و احضار متهمان است و حتی هنوز اتهام اختلاس هم محرز نشده است .

شهر با جمعیت 350 هزار نفری ، پرجمعیت ترین نقطه شهری مازندران محسوب می شود .

شهرداری ساری با سابقه حدود یکصد ساله ، در حال حاضر امور این شهر را با سه منطقه ، پنج معاونت و 10 سازمان زیرمجموعه مدیریت می کند.

سازمان عمران ، ترافیک ، آتش نشانی ، تاکیسرانی ، اتوبوسرانی ، بهشت رضا (ع) ، حمل و نقل و ترافیک ، پارک ها و فضای سبز ، فناوری اطلاعات و آمار ، مدیریت پسماند و میادین و تره بار از سازمان های تابعه شهرداری ساری هستند.

شهرداری ساری همچنین دارای معاونت های ' شهرسازی ، معماری و امور مناطق ' ، ' اداری و مالی ' ، ' خدمات شهری ' ، ' فنی و عمرانی ' و ' فرهنگی و اجتماعی ' است .

بودجه شهرداری ساری در سال 96 افزون بر 6 هزار میلیارد ریال بود .

بر اساس اعلام شورای شهر ساری ، شهرداری در پایان سال گذشته حدود 2 هزار و 500 میلیارد ریال به پیمانکارانش بدهی داشته است .

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین