کد خبر: ۵۳۰۹۷۸
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸

فرمانداری تهران: جلسه با معترضان برگزار می‌شود/ مورد بازداشتی نداشتیم/ ناآرامی‌های امروز مانع پخش بازی ایران و پرتغال در ورزشگاه آزادی نمی‌شود

معاون امنیتی و سیاسی فرمانداری تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه طبق گزارش‌هایی که به ما داده شده است هم‌اکنون آرامش در بازار تهران برقرار است و موردی از تجمع و ناآرمی نداریم و تاکنون مورد بازداشتی نداشتیم.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالعظیم رضایی با اشاره به ناآرامی‌های دیروز و امروز تهران عنوان کرد: با توجه به تشکیل جلسه شورای تامین استان تهران هماهنگی‌های لازم به عمل آمده تا از طریق وزارت صنعت و معدن و اصناف با معترضان و صنف‌های معترض جلساتی برگزار شود.

وی افزود: لازم است در جلسه‌ای مشترک اطلاعات لازم به معترضان داده شود و آنها توجیه شوند که این روش حضور و اعلام مطالبات درست نیست.امیدواریم این هماهنگی هرچه زودتر انجام شود تا دیگر شاهد ادامه این تجمعات نباشیم.

معاون امنیتی و سیاسی فرمانداری تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه طبق گزارش‌هایی که به ما داده شده است هم‌اکنون آرامش در بازار تهران برقرار است و موردی از تجمع و ناآرمی نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون کسی بازداشت شده است، گفت: خیر مورد بازداشتی نداشتیم.

رضایی افزود: برخی شبکه‌های معاند اخیرا اقدام به اعلام فراخوان‌هایی برای برگزاری تجمعات در سراسر کشور کرده‌اند که مطمئن هستیم مردم ما هوشیار هستند و توطئه دشمنان ایران را به خوبی می‌شناسند و از این فراخوان استقبال نخواهند کرد.

وی گفت: ما گزارش خود را از این ناآرامی‌ها به استانداری و وزارت کشور اعلام کرده‌ایم.

معاون امنیتی و سیاسی فرمانداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا ناآرامی‌های امروز تاثیری در پخش بازی ایران و پرتغال در استادیوم آزادی و ورود خانواده‌ها به این ورزشگاه خواهد داشت، گفت: خیر. این دو موضوع کامل با هم متفاوت است.بازی فوتبال تیم ملی ایران علاقه‌مندان خاص خود را دارد و تماشای این دیدار یک موضوع ملی است. کسانی که عرق ملی دارند دنبال حمایت از تیم ملی هستند و می‌خواهند برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حضور پیدا کنند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین